MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 16, 2012

pantang! kalau...

sup bubuh tauge??argh..tekanan perasaan kalau oder sup skali dia boh tauge..pelik tau x?xleh terima tekak...aku ni kan tekak ngada2 skit tauge aku makan tapi kalau letak dalam sup memang mati selera, rasa nak suh orang tu buat sup baru.
ni masa makan kat kedai cekik darah melampau LK aritu
dah la sup boh tauge mahai plak tu
Published with Blogger-droid v2.0.6

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

nory plak x suke sayur, taugeh pon sama ,x suke makan gak...x sedap./..hehe

kak tini (umialya) said... [Reply to comment]

akak lak paling suka taruk taugeh, sedap..
yalah selera masing2 tak sama

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

samala kita..sup buh tauge tak bestla..huhu

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

adoi potong stim la nak makan

AzuraFazil DIN said... [Reply to comment]

aku pun x bape suk e

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

ooo..pantang ye?? kite suke nana!!

Ieda Zakaria said... [Reply to comment]

x pernah dibuat org sup taruk taugeh!!..

Ieda Zakaria said... [Reply to comment]

x pernah dibuat org sup taruk taugeh!!..

atty's said... [Reply to comment]

kty suka taugeh..tp pntg ssgt kalo sup ada taugeh..mihun sup ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...