MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, August 29, 2012

rezeki si mulut mak nenek

alkisah kejadian di malam dua hari sebelum kita beraya..malam jumaat tu kan kami shopping last minit kat jalan tar..memula kan aku cite entry pagi tadi amrul & mia follow aku cari baju raya pastu separuh jalan mia penat aku suh amrul bawa dia g mapley kt lepak makan mana2 kan..ok la..amrul bawa la mia g makan stimbot kat area semua house tu...

kejadian ni amrul yang cite sebab aku xde masa tu, aku tengah cari baju raya diorang berdua

masa kat stimbot tu ada la sorang nenek ni vogue la amrul kata ala2 datin gitu la kan...krusi tak cukup masa tu so nenek tu makan la sambil berdiri..si mia yang ringan mulut ni tegor la nenek tu

kenapa nenek makan berdiri??
nenek tu jawab tak ada kerusi..nenek makan la berdiri..
nenek tu tanya plak kat mia..
dah sekolah ke belum??
mia jawab dengan ramahnye..
belom...mia nak sekolah kat johor...
nenek tu tanya kat amrul owh orang johor ke datang soping kl?
amrul jawab xlah..saya je keje johor orang rumah kat sini
pastu banyak lagi la mia dok pot pet pot pet ngan nenek tu
last skali dia tanya soklan brani mati
nenek tu ada bawa anak2 sekali makan stimbot tu, anak lelaki dia badan besar mcm bonzer amrul kata
mia bole tanya soklan
ni anak nenek ke???macam orang jahat je...hahahhaha aku dengar amrul cite tros aku gelak senak2 perut astaga damia..seb baik mama tak de kat tempat kejadian kalau tak malu mama...
last2 masa nenek tu nak balik dia hulur la duit raya kat mia..amrul pon tak cek bape ringgit nenek tu kasi


lepas aku abes soping2, masuk dalam kete amrul cakap kt mia...
mia tunjuk duit raya nenek kasi tadi kat mama...
mia pon bawa la kuar duit dari poket dia...sekali terkejut aku tengok RM50! tu aku tanya nenek kasi (aku ingt MIL kasi) tu amrul cite..nenek jumpe tadi kat stimbot...hahaha
murah nye rezeki mia..ntah sape2 tak kenal bole kasi duit raya RM50 duit raya paling banyak dia dapat stakat ni RM50 hehee....alhamdulillah..rezeki si mulut mak nenek
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

19 ribu orang memberikan idea bernas:

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

sabo jer mia neh...
blh tnya soklan berani mati tuh...
tp berbaloi la kan dpt jgk duit raya 50 hengget...
agaknya nenek tuh tgk mia jenis ramah gitu sbb tu kasi duit byk...
hehehe... mia mia....

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

hehehe, memang rezeki mia ni...

tapi kadang riso gak kalu dia terlepas cakap apa kan...adehh...

mia mia...macam2 fiil dia ek...

mama tisya said... [Reply to comment]

rezeki duit ry rm50 tp ayat mia tu berani btul..hehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

wowwww siyes sgt murah rezeki mia :)

Cute Mum said... [Reply to comment]

amboi.. byk tue dapat rm50 dari org tak kenal.. mia dah makin banyak mulut eh.. dania pon sama.. asal jumpa org, mesti die dtg n bisik.. "mi.. sape nie? kawan mummy eh?"

lia said... [Reply to comment]

Ha3 mia... Mia.... Mulut boleh tahan lawak... Pecah perut acik lia baca tau...

AzuraFazil DIN said... [Reply to comment]

WAKAKAKAK lawak tui ler mia ni ....
rzeki mia le tu , leh masuk tabung (jgn mak dia plak gune yeee)..

Falsya said... [Reply to comment]

HahahahahAhahhaa..mia mia mia.,mulut mak nenek...tp berbaloi gak la sbbdpt 50hengget..wahahahaha..

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

ayat berani mati yg dtg kn rezki ;)

atty's said... [Reply to comment]

tergelak kty baca, hehehehe..

tapi murah rezeki mia.

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg rezeki si mulut bijak ni...kakkakakak.....kelakar gila mia ni...

Karisma Izzah said... [Reply to comment]

jujurnya...

haha...lawak tul la... tak pulak di aoffer kerusi dia bagi nenek tu duduk...

SyaNa said... [Reply to comment]

hahahaa berkat mulut laser mia
cute la

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

alhamdulillah rezki mulut pot pet Mia tu yer...dpt RM50...hihi...

*azni* said... [Reply to comment]

wah,kemain lagi mia tny soklan tak agak-agak..haha..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Nenek tu berkenan dengan Mia la tu @ Mia jujur tu yg dia huloq sampai RM50 ha :)

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

mult mak nenek yang bawa tuah heheheh

shera haifa said... [Reply to comment]

haha.. rezeki mia..kata ank mcik tu mcm org jahat pun dpt rm50.. hehe

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

mia,mia..
aku punya ank buah nama mia pun mulut becok gak walau umur baru 2 thun!!
adeh..
rezeki mia la tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...