MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 28, 2012

alhamdulillah..tumpang gembira

apa lagi..bonus la heehhe walaupon kita xde bonus sebab kita kije swasta kita tumpang bonus amrul je la...bulan 12 dapat stengah bulan, bulan 1 tahun depan dapat lg stengah bulan, jadi la wat daftar skolah mia kan...

ada lagi bonus tambahan untuk abang2 askar..insentif RM200 sbulan kepada semua anggota tentera mulai januari 2013...alhamdulillah....btambah lagi la gaji awak yea encik amrul...bulan ni naik gaji, bulan 1 naik gaji + tambah lagi insentif baru...macam tau2 je aku ni dah nak benti keje jadi suri rumah.., tuhan tambah lagi rezeki kami sekeluarga..alhamdulillah..syukur....terima kasih allah

tumpang gembira juga dengan rezeki kawan2..semoga bijak dalam berbelanja yea...pada yag tak terkena tempias bajet 2013 jangan lah plak ada yang xpuas hati & dengki dengan apa yang orang lain dapat, hari ini rezeki orang esok mana tau rezeki kita plak kan...rezeki allah tu kan LUAS :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

ieda said... [Reply to comment]

alhamdulillahh
jadilahh tumpang gembira utk suami kan .. ok ape ..
akak nie suami isteri swasta huhuh

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

tahniah..mmg seronok..

Gieyana said... [Reply to comment]

alhamdulillah...tumpang hepi..:-)

tp ada juga segelintir yg x puas hati kan.:-)

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

aida suka ati sebab aida & asben both dpt 1.5 bulan bonus 2012 ni. alhamdullillah!

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

sokong tu nana, tp ade gak yg tak puas ati bler pm umum bonus tuk kakitangan gomen..
ye rezeki Allah itu luas, jgn gara2 bajet kite dicop kufur nikmat plak.. heheh

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

Tumpang hepi for nana!! kite ni..sengih2 je la...xpe la...rezeki allah tu luas kan??

atty's said... [Reply to comment]

kty pun happy,walupn keje swasta, tp happy tuk family member yg lain.

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

Nasib baik laki keja gomen kan. Leh tmpang2 rezeki..kekeke..yg penting harap mampulah die nk tlg tampung hutang piutang kite utk few mth sblm dpt keja br kt ktn nanti..mcm nana bestlah..bkl fulltime housewife eh..^__^

Hermit said... [Reply to comment]

setuju dengan nana, rezeki allah tu luas :)

Izni Hafiz Abdul Rashid said... [Reply to comment]

Itulah dinamakan rezeki... mmm.... awak nak berhenti kerja.... kenapa ye....?

Apa pun, rezeki ada dimana2.... kat internet nie pun awak boleh buat duit.... contohnya berniaga.... :)

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ said... [Reply to comment]

alhamdulillah ..sama la kita tumpang gumbira je heheh

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

betul tu kak..tak baik dgki2 kan...tahniah utk org gomen..murah rezeki korg...rezeki kite? insyaALLAH,smua dah tertulis..cume tak taw bile je...hehe

churippu farah said... [Reply to comment]

alhamdulilah....Allah dh aturkan rzeki stiap org 2..=)

tiefazatie said... [Reply to comment]

alhamdullilah..=)

adeqmas90 said... [Reply to comment]

alhamdulillah..suke sgt2. hehe.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...