MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 28, 2012

gediknye seme tingin haha..

semalam baru tepek 2 makanan yang ngidam kan..tetiba tgk dalam tab eh banyak rupenye makanan yang aku tingin2 pastu ajak amrul g makan hahaha...ni seme makanan yang di telan sepanjang amrul koje sbulan kat kl..adeh klw amrul keje kl tros mcm mana la gamaknye kan?asik nak makan je..


capati ali maju ukay perdana..
gile ngada2 kan..tempat lain xmo..nak ali maju juga
branch lain xmo nak ukay perdana haha..
sini dia nye kuah ketang terbaik tau
.
mushroom sup al-aziziah steak
.
fries mia tiap kali makan fries je dia oder
,
black paper steak @ al aziziah steak house
.
kerang bakar @ barakah au2 tepi jusco sini kerang bakar paling sedap
.
slain kerang bakar udang tepong barakah pon plg sedap
tp aritu aku salah oder g oder soton ntah apa dalam fikiran nak udang g cakap sotong
.
char kuew tiow malis yang ni dua ari dok sebut2 nak makan haha bosan amrul dengar dia bawa g makan

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

steak tu yang tak menahan tuh..hehehe

duniafana said... [Reply to comment]

banyaknya...buka posa ka?

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

wahhh semuanya yg mgidam ye....hikss..

best pe mkn2..aku suka tu..

tiefazatie said... [Reply to comment]

sedap2..adui la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...