MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, September 20, 2012

hantu air seram+lawak gile

ahad lepas g redeem tiket free ni..kebetulan plak petang tu amrul bawa 3 orang kawan dia dari kluang kluar skali ngan ktorg..dah tu alang2 plak aku ada 5 tiket wayang makan ktorg ajak la skali seme kawam amrul tu ngam2 plak tiket ada 5 kan.

cite ni mengisahkan hantu air yang terlepas dari kurungan..yang mana sebelum ni hantu air tu dah di penjara kan dalam botol & sepatutnya botol tu di tanam dalam tanah..masa nak g tanam tu botol tu terjatuh dalam air pastu hanyut la kat satu kawasan resort, maka ramai lah mangsa nye yang semuanya terdiri dari mereka yang ada kat resort tu..

cite hantu ni ganas sikit sebab dia bunuh orang..bese tengok cite hantu mana ada sampai orang kena makan ngan hantu kan..haa..tapi cite ni orang mati sebab kena makan ngan hantu hehe..memang la tak logik alahh nama pon filem kan..hantu ni sebenarnya nak balas dendam dekat tok bomoh (arwah pak uda) sebab bunuh anak2 dia..so bila hantu tu terlepas & hanyut plak dekat resort anak tok bomoh nama mawar, hantu tu nak balas dendam.

bagi aku cite ni best kalau nak di bandingkan dengan cite2 hantu yang merepek mcm nongkrong, satu malam kubur berasap, hantu dalam botol kicap, apa lagi cite2 hantu MIG?seme tu ntah ape2..(wah sedap nye mulut haha..) cite ni dia mmg ada elemen seram..memang seram juga la hantu dia tu lepas tu lawak gile2 punye ada apek, amir raja lawak (walaupon xberapa lawak sgt amir tu kira ok la..) apek tu yang tak tahan tu sakit perut la..gelak sampai aku dah konpius aku ni tkg cite hantu ke tgk cite lawak?hehe..
.

 

.
 pas tengok wayang singgah boling plak..kena seround sorang 1 frame markah sangat memalukan haha..dah lama xmain kan..gitu la mmg ntah hape2

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

tgk mcm seram je ceta tu kan...ada lawak rupanya...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

seram +lawak lah yer hehheeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...