MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, September 11, 2012

hantu air


eh..eh meriah tol wayang kat malaysia skang ni kan..banyak nau cite2 kat wayang yang tak dengar pon desas desus pembikinan sekali g tengok wayang kan mak aii banyak nye cite2 melayu kita skang ni kat wayang...tak terkejar nak nengok seme, mana cite yang ntah apa2 tu tengok kat youtube je la jawabnye tak abes duit hehe..

ni nak cite pasal hantu air aritu ada tgk gazet kat wayang, pelakon tak glemer harap apek je la glamer dapat plak tiket free ok la..harus la kita g nonton gini.aku ni tingin nak tgk cite SAM ada ke tak lagi ntah kt wayang skang ni

tq asia media tv

kemenangan ke-37 utk 2012
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

Nieyl said... [Reply to comment]

hamboi....congrate kak nana..:)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

tahniah nana!!

Izni Hafiz Abdul Rashid said... [Reply to comment]

makin mengarut cerita kat pangung wayang nie...

watyz said... [Reply to comment]

memacam citer kan. citer hantu pon kemain byk ntah pape. aku dh x g tgk wayang bli vcd jer. hehehehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me tak suka citer hantu ;)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tahniah dapat tiket free...sue tak suke tgk citer hantu...silap ari bulan..sanggup kuar atau paksa diri tido..kaakkakakak

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

mmg name fauzana ni lekat sokmo tiket wyg ,hehehe

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

hantu air? x taw pon ada cite ni..hikss

Nana said... [Reply to comment]

@Nieyl
thanks

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
tq..

Nana said... [Reply to comment]

@Izni Hafiz Abdul Rashid
hah tau xpe
ntah apa2 tajuk ntah

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hahha
aku klw cite xbes
seme tgk kt on9 je
xyah bli dvd membazir weh

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hehe
saya klw free saya layan je

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
hahaha
kita klw wayang ok
tp klw kt umah mgm xtgk

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
hahaha
alhamdulillah wei
rezeki

Nana said... [Reply to comment]

@Zura@Iwan
hahah
tau xpe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...