MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 14, 2012

HUKM bikin gua PANAS!!

tadi masa drive g nivea nak amek adiah contest dapat call dari HUKM
puan fauzana..kita nak bagitau tarikh operation di tunda ke 21 oktober yea..maaf tak de doktor yang kosong..kita terpaksa tunda tarikh

hoiii angin la makcik...ehh nape ni suka2 je nak tunda?saya dah plan dah ni amek cuti..dengan asben saya sekali amek cuti dah la amrul tu kat kluang bukan ada kt kl kan senang2 nak amek cuti..
aku xkisah cuti aku tu xpe bole ejas tapi amrul ni la..ye2 dia kasi alasan nak stay keje kl sebab aku nak operate minggu depan mmg btol pon bukan tipu hah sekali spital call tunda plak dah

adoi...aku tengah marah kadang mmg tak sedar dah ntah apa aku cakap kat budak yang call tadi tu bebel2 la aku itu ini sekali budak tu tros letak call.adoi...seb baik la tadi mood tengah epi2 nak g amek adiah marah memang marah dah dapat cek RM500 sejuk skit hati haha..

arghh rosak program aku gini!!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

sian kt ko...x per, sabar k..:-)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nape la nak tunda2 gini...lahai sabar la...G terus la HUKM tu tanya betoi2...mmmmmm

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

ala..ala..kesiannya..sabar yek Nana..

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

mmg betoi takde doktor la tu, huhu
last minit..nak wat camno?
sabar byk2 ye nana...
ada hikmahnye jugak kot insya-Allah
mana tau, kalu nana nak operate jugak
dia bg doktor pelatih
haaa...haru!
heheheeh
die nak bg doktor terbaik utk nana tu kot..hehe

ieda said... [Reply to comment]

aduhhh sabor2 .. ;))

Yati Omar said... [Reply to comment]

Salam kenal.

Sabar ya.


Jemput singgah ke blog saya :-)

http://mama-iloveu.blogspot.com/

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

hai nana!!! aritu dh bace entry nana ni tapi xsempat nak komen..so mai balik nak drop comment..kikiki

sian nana kan??huhuhu.....patutnya diorang mention la awal2 nak cancel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...