MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, September 12, 2012

jam petak

semalam dok kemas2 lemari satu kan seme jam2 baru perasan aku xde jam bulat hihi...sebabnye memang tak suke pon jam bentuk bulat masa zaman skolah dulu je pakai jam bulat start abes skolah dah suke jam bentuk petak.
ni mgu lepas dapat adiah contest pon jam bentuk petak mcm tau2 je aku suke jam bentuk petak
 korang suke pakai jam bentuk petak ke bulat?ke blasah je dua2?
Published with Blogger-droid v2.0.6

14 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

entah..sue jarang guna jam petak..selaloo bulat...tp kalo dah cantik+ ado org kasi...mmg pakai je

Nana said... [Reply to comment]

belum pernah ada jam petak...tapi kalau ada...memang belasah je...

SyaNa said... [Reply to comment]

aku skrg jam petak
tp mcm ttibe minat plak jam bulat

apa2 pn xpe janji jam kannnn

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

cantik jam ko nana...
jue belasah je....

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

jam aku lama dah tak bertukar...aku pakai jam bulat...talinya mesti jenis plastik...tak leh pakai yang besi...tangan akan jadi gatal...alergik...huhuhu

pinky said... [Reply to comment]

kita ada 2 2...bulat ada 4segi pun ada... nk tmbh lg pun teringin nk yg 4segi... tp warna gold...=)

nur anis said... [Reply to comment]

jam bolat..:)

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

kite tak banyak jam sbb jarang2 pakai..hehehe..tp bile tgk2 balik, jam yg ada sume pon bulat..tk pernah ada lagi yg petak..hehehe

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

2-2 ada.. tapi suka yg petak..heheheh

~ana~ said... [Reply to comment]

suka jam petak, tp time nak beli, tgk2 jam bulat jugak yg cantik2..camana tuh..hahahah...

Saya Disini said... [Reply to comment]

cntik jgak cam ni

Myra Jay said... [Reply to comment]

Myra tak kisah bulat ke petak, yg penting cantik dan selesa ;D

watyz said... [Reply to comment]

pakai jam petak sbb nmpk tgn besar. kalo pakai bulat pastu kecik nmpk tgn aku lagi kecik... hehehhe tu pendapat aku je ek...

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

aku jam bulat pon ok..petak pon ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...