MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 7, 2012

menang duit raya RM200 murahnya rezeki saya syawal ini


 yallah...murahnye rezeki bulan syawal ni..baru semalam menang grand prize contest iconic vacation club, tadi menang RM200 dalam kateogri most creative photos Myeg syoknya raya 2012.semenjak memenjak ni menang modal dia gambar je, aritu nivea, semalam ivc dua2 menang sebab submit gamba.

contest ni dah lama join masa bulan puasa aritu, aku memang malas nak suruh orang vote tp ramai kwn2 minta tlg vote mmg aku vote kan, lepas tu diorang minta link gambar aku nak tlg vote aku pon dah xingt link dia masuk galeri pon mcm tak gerak2 je haha..memang tak pernah pon suh orang tolong vote sebab nye hadiah most voted & most creative sama je RM200 so dengan harapan menang la most creative kan..

aku tak tau berapa pemenang dia carik tadi tgk hadiah nye terkejut tengok total pemenang utk most voted 100 pemenang dapat RM200 utk most creative plak 100 pemenang dapat RM200.

yeay!! memang syok raya saya


 ramai juga geng2 comper menang ni
tq intan marliana yang tag kt fb
hadiah nye
.
ni la gambar yang konon2 kreatif tu hihi..
syukur rezeki allah bagi..
kemenangan ke-36 utk 2012

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

wah..murahnye rezeki..CONGRATS..=D

juelee said... [Reply to comment]

tahniah.. hehe saya plak dapat tau menang fotobook rini, tp dr twitter... memang rezeki syawal la... walaupun tak menang cash tapi best la takyah kuar duet nak beli kehkehkeh

FiZ said... [Reply to comment]

tahniah!!wah..rezeki lagi..murahnya rezeki akak...pas-pas sikit aura tu kat saya.hehe

Falsya said... [Reply to comment]

yeayyyy!!!!!..menang lagiiii...duit raya duit raya..simpan jgn x simpan.wahahaha

Cute Mum said... [Reply to comment]

tahniah nana..
memang murah rezeki..
uyun memang tak dan nakjoin..
mana yang sempat jerlah..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

KALO TENGOK balik mmg kreatif pon gambanyer..tahniah nana...mmg rezeki bulan syawal ni...takpe...malam ni jumpe syawal lagi...kakakkaka

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

alhamdulillah....menang lg ..=)

ieda said... [Reply to comment]

tahniah nana
rejeki nieee
alhamdulillahhh ;)

Saya Disini said... [Reply to comment]

tahniah

Zana Md Nordin said... [Reply to comment]

rezeki tu
ko mmg bertuah ler nana
masuk contest apa jer sure menang.....

Myra Jay said... [Reply to comment]

Alhamdulillah murah rezeki :)

Tahniah ye :D

myfara FLK said... [Reply to comment]

tahniah...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

alhamdulilah..murah rezeki nana bulan nie..

mama tisya said... [Reply to comment]

murah rezeki tul...maik ai byk tul pemenang

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

adusss,best giler weh!!congr8s n njoy puas2 adiah2 korang :)

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

tahniah nana :)

sYaFiQa said... [Reply to comment]

salam perkenalan...tahniah. murah rejeki budak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...