MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, September 5, 2012

menang lagi RM500 dari nivea

 alhamdulillah...menang lagi RM500 dari nivea...
tapi bukan aku tau..jangan salah sangka hehehe kali ni bff pasya plak menang...
ni seme keje aku la ni..fb diorang seme  aku tau diorang nye pasword
aku la tukang ngantokan gambo deme seme
diah, nana seme aku yang masukkan haha...
yeah...tak sia2 tlg masukkan pastu tolong vote kan akhirnya rezeki ko juga...

 caption by deah mmg terer diah wat caption ni aritu gambo yang aku menang pon diah yg watkan caption

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

24 ribu orang memberikan idea bernas:

SyaNa said... [Reply to comment]

harus kena belanja ko kan si pasya tu

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

terbaik la menang lagi..mmg rezeki

Falsya said... [Reply to comment]

Hehehe..kalau gambo tuh tuh siap leh nmpk lg anak buah aku yg bok tuh duk terkangkang pakai spek itam...;D

Love u bebeh..wahaha

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tu la..tgk blog Falsya tadi...rajin la ko Nana...and yes.pic tu memang sweet...

AzuraFazil DIN said... [Reply to comment]

rezeki gmbo kawin

Che Rosliza Che mat said... [Reply to comment]

Wah! banyak tue...CR fikir nana yang menang kikiki

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

wahh bersambung2 aura kemenangan korang ;)..tahniah!

Gieyana said... [Reply to comment]

sweetpics nie..hepi for u n ur friend babeh..:-)

mama tisya said... [Reply to comment]

wah2 falsya plak...tahniah cz bff kerjasama sorg tukang antar sorg tukang buat caption..sorg yg empunya gmbr

Afne said... [Reply to comment]

tahniah korg!

byk dh aku ketinggalan ni! bz beno gamaknya huhu

atty's said... [Reply to comment]

suka tgk pic tu..

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

chantek giler gambar ni

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
hahha
xpe la aku tlg ikhlas

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
hehe pasya amek aura

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
tkankang pon monang acaner hahaa

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
heheh
saje malam2 xde keje
masukkan gambar diorang

Nana said... [Reply to comment]

@AzuraFazil DIN
tu la tu

Nana said... [Reply to comment]

@Che Rosliza Che mat
heheh kita dah menang
turn pasya plak

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
hahha aku tiup2 skit kt pasya

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
thanks beb

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
hehe apa yg penting kerjasama

Nana said... [Reply to comment]

@Afne
tq beb!

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
sweet kan

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh
spontan gitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...