MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, September 27, 2012

ngidam kalah orang mengandung

amrul kan lama ada kat kl, so klw dia ada aku mmg suke amek kesempatan haha..ajak g makan sana ajak g makan sini ajak g jalan sana ajak g jalan sini

aritu kan tekak tetiba tingin nak minum air durian belanda, ajak amrul g air buah gelas besar kat keramat tu, pergh...sedap gile..baru2 nak pandai mnm air durian belanda.sebelum ni xreti minum bile dah try trasa mcm ketageh hahaha...

amrul plak amek air pisang, mcm2 jenis air buah ada kt situ sampai jus pelik2 xpernah tgk kat kedai lain seme ada
yang kuning sikit tu jus pisang 
putih tu jus durian belanda
 pastu ngidam plak nak makan tako tao yang ni kan..kira sama2 ngidam tapi sama2 tak cakap nak makan...amrul amek aku balik keje tros dia ajak g jj au2, aku dalam ati baru je nak cakap jom kita bli tako tao...tetiba amrul yg cakap dulu jom kita bli sotong haha...dia tak reti kot menda ni nama dia tako tao, beli sorang sekotak mak pak makan dengan lahapnye mia xmakan heheh dia xsuke

Published with Blogger-droid v2.0.9

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Pinkjambu said... [Reply to comment]

klo g danau kota singgah kat ade org juai2 tuh, ade org melayu juai tako, pergghh.. tekak akak suka hat kat danau kota lg.. xkedekut.. hihihihi

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

tak penah cuba la Nana.. tp nampak mcm sedap je benda tu,..sotong erk..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

kut kut memang ada isi ni...hehehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sedapnyer..dah lama tak minum air durian belanda ni

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Sume2 pun kite tk penah mkn hihi

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku pon suke tako!!! bermanje2anlah seadanya nana,hehehehe

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

kot memang nak mengandung kot..die kasi hint2 dulu mengidam secara berjemaah ngan laki sendirik heheheh

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

smntara amirul ada kt kl ye...apa lagi..amik kesempatan la kan..hikss..

wahh best tu..mcm2 buah ada....tako tao? cm mn tu..hehe

Saya Disini said... [Reply to comment]

sedpnye

tiefazatie said... [Reply to comment]

danau kota punya sedap!murah lak tue..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...