MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, September 4, 2012

tempahan rendang ayam dan daging

tahun ni masuk tahun ke-3 kawan opis lama dia tempah rendang ngan kakak aku, kawan aku tu dia kata MIL dia malas nak masak sebab tak larat nak merendang bagai..tu masa opis lama dia ada tanya mak aku amek tempahan tak kalau nak tempah rendang?

balik umah tanya mak dia kata ok je xde masalah...tapi dia suruh kakak aku plak yang buat sebab kakak aku tu housewife kan, so dari dia dok saje2 amek tempahan wat rendang ni dapat juga dia duit..rasa rendang dia pon sama mcm rendang mak aku, tu kawan tu pertama kali tempah tros dia tempah sampai utk kali ke-3 tahun ni

ritu kwn tu dia tempah 3 ekor rendang ayam + 3kilo rendang daging total seme RM350, siap anto..aku lah yang jadik tukang anto nye sehari sebelum raya aritu dekat2 bole la anto..jauh2 kalu datang la amek sendiri hehe...





Published with Blogger-droid v2.0.9

4 ribu orang memberikan idea bernas:

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

sedaaaaaaaaaaaaapnyer. nak gi cari rendang untuk bekfes pagi ni huhu

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nampak sedap la....nak sikit

atty's said... [Reply to comment]

terliur nengok rendang..ni

watyz said... [Reply to comment]

alhamdulillah rezeki jgn ditolak.. yer dak?? hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...