MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, September 6, 2012

tq tupai!

tq norazlini sebab tag kt fb bese kalau masuk contest dalam website ni mmg selalu terlepas dia nye pengumuman. amrul tengah keje kt kl lama gak ni bole la g tengok wayang tiap ari haha...

kena g kolek la plak tiket nye seb baik amrul ada sini ada 2 adiah nak kena kolek suh amrul la amek kan, dia suke sgt tgk wayang biar dia g kolek hehe
kemenangan ke-33 utk 2012
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Tahniah!!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

wahhh wayang aje selaloo ni..tahniah...rezeki

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana!!

Afasz said... [Reply to comment]

tahniah nana.. nk gak masuk contest2 .. nak gak .tag la kita. :)

Falsya said... [Reply to comment]

nama first skali tuh yg xtahan tuh..adeh...kang ade jugak yg tut tut tut tut...wakakakaka..

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine

tq

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
tu la
kena plak kita kaki wayang sesuai la hehee

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
thanks

Nana said... [Reply to comment]

@Afasz
hehe
contest mcm ni bese xkena tag
kena alert je kt fb

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
tuttt tuttt hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...