MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 24, 2012

beg baru

ari khamis lepas kebetulan budak opis kena g damansara pasai urusan keje..so alang2 diorang g damansara aku suruh diorang tolong amekkan hadiah yang menang kat fb hello.memula tu ingat dapat beg merah tu je sekali sampai2 je ada beg laptop corak harimau

semata2 nak kolek hadiah ni aku kena beli mahalaj hello, tak pernah sehayat hidup ni beli majalah tu haha...syarat dia nak kolek hadiah kena bawa skali magazine hello yang latest punye, zetty ko dah amek blom beg ni?ehehe...

bole tahan beso juga beg dia
siap ada beg utk spec & beg kecik
 bole tahan harga dia ek
.
bag laptop corak rimau bintang


Published with Blogger-droid v2.0.9
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...