MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 22, 2012

free lunch @ jombali

 minggu lepas nye cite, minggu lepas minggu bertuah..menang dari fb jombali lunch dekat jombali setapak.ramai juga kawan2 lain menang ni tahniah adlin, jaja, jue, kawan skolah pon ada kaori daho & normah karim hehe kwn2 skolah aku ni start join contest bile tgk fb aku semak ngan join contest seme haha..suke nengok

tq jom bali

 kemenangan ke-52 utk 2012
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

watyz said... [Reply to comment]

tahniah!! jgn lupa apdet makanan yer.... :)

MRS Rongoks said... [Reply to comment]

tahniah kak nana ! ^^

amiey lee said... [Reply to comment]

tahniahhhhh..wahhh murah rezekiiii

amiey lee said... [Reply to comment]

tahniahhhhh..wahhh murah rezekiiii

mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah..mkn free lg

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tahniah, rezeki makan free

yatie said... [Reply to comment]

tahniah nana..aku pon menang jugak...tp jom balik x Pm lg..tu no 19..tp aku x der masa nk g sebb dok kajang ni..mana sempat nak lunch hari keje..bole passing ke..kalo bley passing..aku hadiahkan kat ko..

yatie said... [Reply to comment]

weh ..tima kasih aku taw aku menang pon tgk blog ko..tp jombali masih x PM aku.

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

btuahnya dpt..tahniah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...