MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 17, 2012

Gieyana Giveaway | Saya MAHU!



Syarat2 nya :
1. Buat 1 entry pasal giveaway ni dengan tajuk "Gieyana Giveaway ~Saya Mahu!"...
dan Saya Mahu menang dalam giveaway ini kerana.... 
 
emm kerana apa ek...ok gie terus terang la aku mahu sebab aku memang xde koleksi minyak wangi, aku jenis pakai satu botol tu pakai la sampai dia abes..tapi baru tadi aku dapat minyak wangi kety perry memang sumpah aku akan pakai sampai ke titisan terakhir haha...
 
aku mau menang giveway sebab memang nak tambah koleksi minyak wangi yang tak berapa nak koleksi tu haha.....lagipon bodyshop ni memang salah satu brand peveret aku sejak dari skolah dulu2 nak cita kat hang aku pakai hat wangian Oceanus baunye pekat, likat & memikat hahaha...

ok sebab yang lastnye...aku memang dah ramal gambaq hang ni bole menang contest bila hang masuk je theme generation tetiba aku tgk gambaq hang ish cantik gambaq ni xdak chance aku nak menang lagu ni...hahah (eh apasal tetiba lari topik ni haha) ok teruskan

off topic 
aku memang suka hang menang tau pasai apa?
pasai besenye contest gini kan GP dia sure cifinafa yang menang tapi bila tgk sesekali orang kita yang menang grand prize umpama aku plak yang menang..
eh ni bukan entry bodek tau..(ada la sikit hahaha)
sebagai pemenang utama adalah lagi berkat kalau hang share sikit duit kemenangan tu dengan kasi adiah kat aku hahaha..ok babai



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

HAHA...aku dh gelak guling2 dh beb dgn enty ko nih...kahhhh....sengih aku! Aku x leh ckp psl contest Nivea nih dkt hb psl dier perli kaw2nyer..kahhhh! Macih psl glamerkan ayah aku haa kt blog ko nih! Ekekekeke...:-)

ko tau tak..honestly aku mmg plan nk buat GA nie lama dh but x der ms yg sesuai ag psl mls nk buat banner haa n nk cr title yg sesuai utk GA ni + kriteria yg aku nak...then ms aku publish entry GA ni kan, ptg tue br aku dpt call dr Natasya psl aku dpt GP tue..sebak giler..dpt gak rs feel cmna ko dok menang...kik kik kik...

Neway, thks psl sudi joint n good luck k..:-)

Gieyana said... [Reply to comment]

oh satu ag kan..redha jer psl nama sebenar semua org dh tahu..kah kah...:-)

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

good luck weh....:)

ntah2 hg ka menang GA gie ni..ehhe

Misz Mieza said... [Reply to comment]

Tahniah menang! ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...