MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 22, 2012

hi-tea with fazura

 adoi...mata aku dah rabun ke hapa..haha memula dapat jemputan hitea fazura pastu dapat plak tgk wayang ngan adi putra ingatkan date event tu sama rupanya dah malam jumaat baru perasan event dua2 tu lain2 datenye selang sehari he..seb baik aku xkasi kat orang jemputan kalau tak saje je tak bole pegi haha..aku ada kasi kakak aku tapi dia xleh g kira rezeki aku lah nak jumpe fazura ni.

aku ajak deah sebab ada satu lagi seat kosong aku minta dekat staff jelita, tp deah xnak pegi, si nana & pasya plak xde kat kl memang tak bole ajak diorang last2 ajak mamatisya.majlis start kul 2 petang, event aritu sebenarnya event kerjasama jelita & nutox, nutox buat pencarian wajah nutox so aritu kira finale untuk cari pemenang wajah nutox.

majlisnya kat piono lounge grand dorset hotel, subang jaya event tu bjalan dalam suasana yg santai jemputan pun tak ramai kira pivacy skit la event ni kira puas lah nak bergambar ngan fazura tu..alahai fazura dah la cantik jelita gojes nak mati..frendly plak tu...dia nye mesra tu memang tak nampak buat2 mesra tau..kita bole tgk klw org jenis buat2 ni tapi fazura tak...baik sangat dia..kebetulan aku duduk sebelah meja dia..masa dah abes makan dia bole tegur sedap??dia tanya alahai geram aku nengok 

cantik kan?memang padan ngan TMJ opss heheh


 puding roti masyallah sedap gile 2x tambah




,



 sebelah kiri fazura tu seme geng comper yang hebat2 terutama nya bad yang hujung sekali menang mcm2 bulan depan terbang g paris menang contest hotlink pergh!!, sebelah badz hidayat pon sifu juga ni pastu sebelah dia asfieda baru2 je kenal seme comper hebat2 ni

.
 ni ha spesel untuk nana keding memula aku minta seat lebih tu sebab nak ajak nana la..sebab si nana tu minat gile babas ngan pajura asal ada magazine muke pajura sure dia beli...tapi last minit nana xleh join sebab dia kena g johor.punye la frust si nana tak dapat ikut jumpe pajura..

untuk gembirakan hati mak yong, aku pon call nana guna tipon mamatisya sebab henpon aku battery kong, aku suh nana call balik no mamatisya pastu aku kasi henpon tu dekat fazura cakap, fazura ni kawan saya ni minat sangat kat awak..dia nak cakap haha...

mujor event tu mcm privacy skit kan memang bole la dia nak layan apa kita minta..fazura pon borak2 la ngan si nana keding..aku dengar dia tanya kenapa tak datang?bla..bla...sangat la bestnye fazura ni...

 .
 goodies bag ada barang2 nutox & mag jelita
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

20 ribu orang memberikan idea bernas:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

comelnya dia...ko sampai dak salam aku kat abang dia tu weii

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

memang cantik la fazura nie...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah bestnya..memang suka tgk Fazura nie..lakonan dia semua best2..frust sgt sbb bukan dia pegang watak katerina dlm LBS 2 tu..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Cantik sgt!!

atty's said... [Reply to comment]

memang lawa..kty pun penah jumpa live..lawa sgt..

mama leen said... [Reply to comment]

kalau dah ada rezeki tu.. memang tak kemana kan

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg cantik..yg best meja die sebelah kita kn..hehehe..mmg rezeki makyong dpt ckp ngan artis fav cz b4 tu cal tk dpt kn..hehe..anyway tq ajk kita:)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

peerrrgghhh mesti x terkata si nana tu kan...

~ana~ said... [Reply to comment]

lawo nya fazura ni...bertuah la ko nana dpt jpa retis...:)

NeenaAnuar said... [Reply to comment]

awesome sgt! :)

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

suke giler kat fazura ni..
dh la pandai dressing pastu lakonan pun best

untung mamatisya dpt ikut, hehe
eh, mia ikut ke time ni?
takkan..?
ooo, itu rupenye geng2 comper hebat2 tu...hebat ar diorg ni..nana pun dah join dorg tu ;)

Wan Amira said... [Reply to comment]

serious lawa betul kak fazura ni..

Qhaifa Nur said... [Reply to comment]

mmg cantik fazura ni...
seronok dapat hadir majlis sebegini rupa.....

watyz said... [Reply to comment]

wa.. best nyer... cantik kan dia... :)

qemaishak said... [Reply to comment]

Cantiknya lahai fazura ni...:)

shera haifa said... [Reply to comment]

pe cite yg nk jumpa adi putra tu.. awat x jadi p yg sana?

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

memang dia cantikk sgt, suka tgk muka dia...hehehehe

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

jodoh ko jumpa ngan fazura lg arr...naseb baik x pass kt org len ye..hehe....

mmg dia gojes lah....suka gk tgk dia....hehe

Anje a.k.a Mummy_Balqis said... [Reply to comment]

wah bestnya leh berpose2 gitu...

Hafizah Haruno said... [Reply to comment]

saya dengar cite ahkak Fazura dah putus ngan TMJ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...