MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 10, 2012

jangan di tambah penderitaan mereka

sekali lagi kisah adik adam keluar dekat MHI, ni kali ke-2 aku tengok sebab sambil gosok baju g keje, minggu lepas dah tengok diorang wat rakaman pegi sarawak intebiu mak adam, minggu ni diorang bawa plak ibu bapa adik adik kat set MHI

allahuakbar...tabah nye kamu NORAISHAH MOHD MALENA semoga kamu terus di berikan kekuatan untuk menghadapi hari2 mendatang...abaikan kata2 mereka yang lagi menambah derita keluarga kamu..
pagi tadi masa di interview...noraishah luah kan perasaan..dia terganggu dengan kata2 seseorang dekat FB orang tu kata kalau lah adik adam ni meninggal dunia..KAYA LAH MAK BAPAK ADAM NI, dapat duit2 yang orang ramai sumbang
yallah..kenapa sampai mcm tu sekali fikiran kau wahai manusia?kalau kau tak nak bagi sumbangan jangan kata yang bukan2..kalau tak mampu nak bagi sumbangan berbentuk kewangan mereka memerlukan sokongan moral dari kita seme...mungkin orang yang cakap tu xde anak...tapi kita ni mana ibu2 yang punyai anak sendiri PASTI akan tersentuh dengan kisah adik adam ni

sengsara sungguh kehidupan mereka..noraishah tepaksa amik cuti tanpa gaji selama 5 tahun, pernah putus susu untuk adam...pinjam dengan kawan2 tapi ada yang tak bagi...terpaksa pulak berhutang ceti hanya SEMATA2 nak beli susu & kelengkapan adam, kepada mereka yang kat luar sana..mana yang ada duit lebih sama2 la kita bantu mereka...

yallah semoga kau sembuhkan penyakit adik adam & permudahkan usaha kedua ibu bapa mereka dalam mencari dana perubatan anak mereka..amin



 buat mereka yang nak menderma ni account ni yang sah:

Nama : NORAISHAH MOHD MALENA
MBB - 161136331818
CIMB - 02040007292201
air mata aku jatuh lagi.....kalau lah noriashah ni tinggal kat kl memang aku nak pegi rumah dia...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

mama leen said... [Reply to comment]

sedih.. nak share..

kak tini (umialya) said... [Reply to comment]

berat mata memandang, berat lagi bahu memikul, moga familynya tabah harungi segalanya.

SyaNa said... [Reply to comment]

jahat nye mulut org gitu
kite ni xmo menderma xpe
senyap2 udah, titipkan doa yg baik2 pn cukup
x perlu nk caci2 gitu

puan nina said... [Reply to comment]

sedih kan.sakit hati dengar orang cakap macam tu kat mak dia.haish.kalau xnak tolong pun, takyah la cakap bukan2 macam tu.

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

ya Allah, sedihnye...
betapa tabahnye keluarga adam ni
terutama mak pak die..
huhu!

moga adam cepat sembuh
moga keluarga ini diberkati oleh-Nya
aminnn

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue pon tgk pagi td..sue nak mandi pon siap boleh tunggu2 dolu, sanggup nak tgk MHI pagi ni...sangat2 la sebak

Falsya said... [Reply to comment]

Org yg xde anak pun leh nangis tgk.....uwaaaaaa..ya ALLAH..tabah sungguh..ALLAH uji die dgn ujian yg besar...sedihhhhh plak aku ttibe..

@e_da said... [Reply to comment]

semoga allah bagi kekuatan pada mereka... kita anak demam pun dah rasa azab apatah lg penderitaan begini.. wajahibunya sgt tabah.... takleh pandang wajah mereka mesti gugur airmata

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

orang yang komen tu, akai takde...tak pun tak de anak kut...sakit ati aku tau...

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

semoga adam dilindungi....sedih aku tgk...huhu

mama tisya said... [Reply to comment]

bole org tu komen gtu kt fb...isk2 sbr je la

watyz said... [Reply to comment]

nape la kata gitu kan.. x kena pd diri sendiri ble la kata...

amiey lee said... [Reply to comment]

semoga adam sentiasa dilindungi dn segera sembuh aminnnn... sedehhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...