MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 25, 2012

kebetulan jumpe mereka

balik dari tengok wayang aku terima nikahnya tengok kat ruang legar ada road show anugerah skrin, singgah la kejap dah mia nak tengok orang nyanyi..masa tu turn tomok tengah nyanyi...kat belakang stage ramai la pelakon2 tengah tunggu turn naik pentas..

orang pon xramai apa lagi amek la gamba ngan diorang...sebab alang2 lalu kan, tak yah nk rebut2 plak tu kalau bhimpit2 malas juga aku...

elfira loy matured dia ni xnampak muke 18 tahun
izreen azminda pelakon watak sofi dalam cite julia lawa sangat kulit dia cantik
tomok tengah nyanyi
fida tengah di intebiu
nabila huda junior masa sekolah
aku cakap nabila awk junior saya masa kat args 
dia cakap owh really?hehe..
botak aka johan asari dah kenapa aku lentok gile kat dia tu hahaa
mia tutup mata plak
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

ramai artis tu hehehhe

iduraz said... [Reply to comment]

alamak..botakkk..hehe..dulu minat dia, makin lama makin tak minat plak..haha

mama tisya said... [Reply to comment]

sofi yg gedik dlm citer julia..mmg menjadi sungguh watak jahatnye..tp skarang die dh lawa..dlu tk brp...hehehe..hah elfira tu mature tul

Wan Amira said... [Reply to comment]

Johan paling sporting.. comel gambar tu :)

Saya Disini said... [Reply to comment]

wah..jumpa artis

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

rmi artis hah..sakan bergmbr ye ko & mia

watyz said... [Reply to comment]

cantik izreen sejak lepas kawin ni. aku nyampah tgk dia dlm citer Julia tu.. hahhaha

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Suke nye dpt jmpe retis2 best2..!!

Gieyana said... [Reply to comment]

Ghamai retis...gmbar ko n botak tu yg z leh thn tue...ekekek...:-)

Falsya said... [Reply to comment]

kurus gile si izreen tuh..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Wahhh bestnyer jumpa retis :D
Izreen nampak beza muka ngan leher ;D

Ezna said... [Reply to comment]

amboiii lentok semacam ngan Johan jek...hehehe :-)

mummy_ayu said... [Reply to comment]

seronoknya posing2 ngan artis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...