MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 15, 2012

makan besarr @ rosdet tomyam tq nana & kbob

entry dah melompat ni hehe..ari khamis lepas nana banje ktorg seme makan besar sempena meraikan kemenangan si nana dapat rm500 contest nivea.sian aku..diorang seme dah g makan sini berkali2 aku je blom penah makan asik dok dengar je diah, nana & pasya cite g makan kat rosdet akhirnya baru kesempatan aku mrasa makan kt sini

kedai ni letaknye kat KL international hotel, dekat cokit dekat ngan pejabat nouvelle visage.kedai ni kedai thai menu serius mcm2 & lain dari yang lain ada menu yang aku xpenah jumpe kedai lain ada kt sini.aritu ktorg oder siakap kerabu mangga, tomyam ayam, kailan ikan masin, telor dadar & sambal belacan.

perghhhhhhhhhhhhhh sedap gile lah siakap kerabu mangga, siakap dia goreng garing pastu ada mcm kuah masam2 manis atas ikan dia letak ekrabu




 
 

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

bkn dkt kampung baru ke...sedapnye tgk lauk pauk...yum22...lprrrr

IDAZS said... [Reply to comment]

wow! ikan siakap tu terliurnya tengok! gulp!!!

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

tomyam ayam die sedap?

Gieyana said... [Reply to comment]

bestnyer beb..dh ler lapar nie...:-)

Saya Disini said... [Reply to comment]

wah...bestnye..sedp tngk ikan tu

ieda said... [Reply to comment]

wah ! ... ;))

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

nasib baik i baru lps lunch hehhe kalau tak maunya terliur tu

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

uitt....siakap kerabu mangga..x penah mkn lagi..ko kata sedappp giler...sure sedap nieh.....huhu

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

siyes aku lapo weii

SyaNa said... [Reply to comment]

nyummmy
aku tgk telur dadar tu pn da sedap sgt da

watyz said... [Reply to comment]

wa.. makan besar!!! sedanyer...

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

makanan2 tu serius nampak sedap..lagi2 sambal belacan tu...haishh..pagi2 dh terliur tgk makanan!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...