MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 29, 2012

makanan terakhir sebelum operate

poyo gile..macam la lepas elok operate tak leh nak makan hahah...ntah la ari sebelum operate tu kan macam2 aku makan..konon2 nanti lama tak leh nak makan kan..ntah hape2 hahah...mestilah..makanan dengan aku kan memang tak leh di pisahkan...

johnnys ni sama la juga dengan cameron highlands...perumapamaan yang aku pakai, tak kan pernah jemu....tiap minggu nak makan sini pon aku suke..makanan sihat!amrul kalau ikut kan dia cam kureng skit stimbot2 ni..tapi sebab kesian kat aku kot...aku pancing esok nak operate nanti xleh makan mcm2 dah..hahah keji kan


 s
.
kalau aku dok kluang nanti kan mest nanges air mata darah sana mana ada johnnys kena la aku blaja wat sos dia tu sape pandai buat cer angkat tangan!
.
budak yang baru bertindik sebelum di tindikkan hehe


Published with Blogger-droid v2.0.9

8 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

oooo..kluang x da erk..johnny ni...mmmmm.....sue pon dolu stimboat bagaini kureng..sejak kwn ngan akob...terus terjebak

mama tisya said... [Reply to comment]

sos johnnys mmg terbaek..hah nanti leh la try wt sdiri bila dok kluang..bole try resepi kita buat time bln pose dlu..ada iras2 la johnnys nye sos cumanye tkleh lawan johnnys lg sedap...hehehe

Afasz said... [Reply to comment]

suka makan sini gak. tp yg mushroom yg panjang tu buat sy tercekik la

mummy_ayu said... [Reply to comment]

emm..yum yum..memang cedap..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tak penah makan Johnys lagi, jeles nengok ;D

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Tak penah la nk mkn sini, huhu,!
Bila nana pindah kluang? Akhir thn ni ek?

eB said... [Reply to comment]

i liokeeeeeeeeeeeee.... :)

Afne said... [Reply to comment]

takpe nana, klu ko teringin ajak amrul dtg bp. johnny's sini beso selesa gila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...