MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 31, 2012

minah rempit

sehari sebelum operate aritu,amrul sampai kl, tengahari tu amrul amek kete kat opis nak kuar katanya...dah kul 6 dia datang la jemput kat opis..heran juga aku dia kata ada depan opis aku tengok nun jauh lot sebelah opis dia berenti kete pelik juga eh nape dia benti opis orang lain tak kan tak ingat opis aku kot

aku pon call tanya dia wat apa berenti opis sebelah benti la depan2 opis ni...dia kat ok...sampai je dia depan opis terkejut aku nengok ada moto kat seat belakang si mia plak baekk punya duduk atas moto tu hahaha..patut la dia berenti jauh2 nak seprise kat aku rupanya dia blikan moto mia..

mia kemain la sengeh sampai telinga dapat moto ni...selama ni asal g soping mall mest dia minta nak naik moto ni sepuluh minit rm3 kan?sebenarnya lepas raya aritu ingat nak blikan mia motor ni guna duit raya dia tu kan...tapi amrul kata xyah la..sebab mia dah besar dah..xlama pon bole pakai nanti dah nak sekolah..ok la..xjadi beli...memang ktorang dah sevey motor ni dekat cokit masa aku tengok tu harga dia RM195..

tak sangka plak amrul bole tetiba belikan mia moto ni..bila tanya harga berapa dia kata RM180, kira murah la nak banding tempat lain aku tengok ada yang 200 & 300 lebih.malam tu lepas beli moto ni ktorg g jj nampak la moto sebijik mcm ni kat tempat mainan tu..aku saje tanya mia tak naik ke?xnak la..dia jawab mia dah ada dah..hahaha..selamat dah duit mama pasni beli sekali je naik la berkali2

dah seminggu umur motor ni belum pernah cas pon lagi batery dia..mia baru 2x bawa atas jalan berat la malas plak aku bawa turun bawah main dalam umah je
dah sampai dalam bilik dia merempit
.
 bile tau kat kl harga murah kwn amrul kt kluang kirim sebijik sama mcm mia..murah plak bila beli kali kedua jadi RM170, kwn amrul wazap gambo moto cam gini lebey kurang harga kat kluang RM499! bapak mahall.
update:
ramai plak tanya apa nama kedai tu hehe..aku memang tak ikut amrul beli nasib baik amrul ada amek gamba kedai tu..baru je aku wazap suh amrul anta gambo kedai nak letak kat blog 
bagi sape yang tanya motor budak lelaki ada ke tak?jawapan dia ada kata amrul
nama kedai tu 
pemborong permainan kanak-kanak union eight sdn bhd
kedai ni kat jalan besar ni kat chow kit

Published with Blogger-droid v2.0.9

12 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

moto utk boboi ada tk nana? nk kasi darwisy..asyik jumpa pink gini je..

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

murah la kan beli rege 170 ! merempit la mia pasnii..heeehhehhe

Ibu Lala said... [Reply to comment]

kat cokit byk jual motor nih. comel comel

mummy_ayu said... [Reply to comment]

memang menarik..suka la anak dara nie yer...

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Comeynye..! Pinky2 kaler..

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

uishh,,jeles tgk moto minah nih,hehehe

mama tisya said... [Reply to comment]

tisya kalo nk naik time p jusco ler..mesti die nk naik moto ke kete...ikutkn hubby nk bli tp bila pk kita ni dk ngan inlaw kn tkde tmpt nk ltk...hehe

SyaNa said... [Reply to comment]

vavavavaa...aku pn nnt nk gk beli utk iman
tp tggu dulu la thn depan ke..skrg ni dia bkn reti syg barang pun jahanam kang

Afasz said... [Reply to comment]

wah cantik la moto mia....

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

wahh murah gak tu..

Nur-nba said... [Reply to comment]

Cun.. Sayang benar Mia dengan motornya.. ♥

Cute Mum said... [Reply to comment]

dania beli kereta kat seberang jalan kedai nie kalo tak silap.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...