MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 29, 2012

saya dah pakai subang :)


ari isnin lepas amrul balik kl, nak teman aku operate esoknye so ari terakhir sebelum operate tu aku pon ajak la g makan kat johneys jj au2 sebab dah lama xmakan kan..kang tingin plak pas operate mana bole makan seafood2 seme, abes je makan saje la jalan2 kat jj tu...naik je tingkat 2 skali ternampak kedai emas poh kong..aku ajak amrul stop kejap saje nak sevey2 harga diomand hahaha..

skali tengah dok sevey2 harga tu kan..amrul sini ada tindik tak?diorang kata ada..tanya mia nak tindik ke?sebab sebenarnya memang dah lama dia mintak nak tindik kalau ikutkan 2minggu sebelum ni amrul nak tindik kan dia tapi masa tu xsempat banyak sangat hal...tu tunda nanti2 la tindik..

tanya harga bape?RM20 je katanya..ok la..set terus tindik ceh ceh mia kan memula kemain la eksited nak tindik..ye la aku balik keje ari2 kan mesti ada subang sticker kat telinga dia haha..dah kemaruk sangat nak bersubang..nah dapat subang bebetul.kalau ikutkan aku, aku malas nak kasi mia pakai subang...aku pon pakai subang masa umur 15 tahun, skang dah tak pakai da..malas, tapi amrul yang beria sebenarnya nak kasi mia pakai subang baru nampak gegerl dia kata

memula prosesnye tanda ngan pen lubang yang nak ditindik
pastu letak ubat kebas ceh2 tgk mia muke kontrol ayu dia tak tau sakit jap lagi hahaha
.
owh pesen skang ni dia tindik dua2 sekali gus ek?senang gini kan sakit serentak sekali je
1,2,3 tupppp....
 kemudian...
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
melalak satu kedai dengar..mujor di sebabkan harga emas 916 skang ni RM196 segram jadi, orang dalam kedai pon xde hahaha....staff diorang je yang ada
.
kesian plak masa ni serius ngan mak dia rasa nak nanges hahaha....
.
 
 ok dah tak nanges daddy dia pujuk...
pastu nak pujuk bawa g playgorund kasi dia leka main...tak sakit dah la hehe
tengok cantik tak tlinge saya skang?heheh
Published with Blogger-droid v2.0.9

17 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

aritu cousin tisya pn tindik gk..tu yg tau bole tembak skali dua serentak..biasa satu2 kn...suka la mia dh bole pki subang

azelyusoff said... [Reply to comment]

alahai kesiannye nangis... tapi comel la subang mia.

ieda said... [Reply to comment]

uishh sekali dua org tindik .. haa biasa2 akak tgk tuu dia buat satu2 telinga .. hurmm x perlah dah selamat ..
baguuuus mia .. nangis2 tuu biasalah nakk .. sikit je .. dah dpt main leka lah x rasa sakit dahh ;)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

1st time tgk muka mia nangis..kikikk

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Aduuuii...terasa sakitnya huhu!

Amyra Chuari said... [Reply to comment]

Cian tgk mia nanges... Biase tgk muke hepi je... Anak mira dulu tindik mase 6 bln psl org asyik tanyer girl or boy... Almaklum la rambut kureng lmbt pjg pastu halus jd x bape nak nmpk boy or girl...

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

ni buat aku tak sabar nak tindikkan dak iris ni...

si kakak dia pakai subang masa umur 2 tahun lebih...

huhuhu...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Ank saya umur 4tahun..tp melalak..then bernanah lps tu..nenek dia trpksa bkk..sayang sgt..skg xmo pkai..klu kata nk tindik lg skli pun dia xmo..haha

Falsya said... [Reply to comment]

alaaaaa.kesiannye miaaaa...kalau aku ade kat situ mau aku lari jauh2 ko tau...ngilu..tp mcm mana pun mia the best..nnt diah banje mia eskrem..ehh, diah nyeah tetibe..wahaha

watyz said... [Reply to comment]

wa.. dh cantik ade anting2.. :)

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ala siannya..Ayu pun nak tindik Iris..tapi tak bawak2 lagi..scary pun ada...

Myra Jay said... [Reply to comment]

Alahai siannya tengok muka Mia sedih kesakitan :D

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku?!
smpai budak tu beso sendiri la klu dia mintak baru aku pakaikan
since family history ade sakit kudis buta and sakit luka lmbt nak sembuh
dulu tinga aku pernh busuk sbb jenuh mak aku jaga time tindik
still busuk2 jugak
kira berani jugaklah damia ni
cayalah

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

aku pon x pakai dh subang skrg...mls sggh..pakai tdg bkn nmpk kan..hehe...

sian la plak tgk muka mia tu..huhu..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me tak pernah bertindik sepanjang seumur hidup me..

fieda said... [Reply to comment]

mmg berani la damia ni..maira sebaya damia ni dulu pernah cuba nk tindikkan..baru jer kena sembur dgn ubat tu terus cabut lari menangis..skrg dia dh mcm fobia asal sebut nk tindik..

Ezna said... [Reply to comment]

dania tindik masa umur 5 tahun. Derang tindik serentak. I rasa la kan kalau tindik satu telinga budak2 ni sebab sakit, telinga lagi 1 x jadi tindik pulak...hehehehe.....Dania pun menjerit 1 Poh Kong dengar...hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...