MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, October 2, 2012

shopping @ charles & keith klcc


 ari sabtu seharian menghabeskan masa ngan dia dari pagi sampai ke malam ,mementang laki xde haha..jadi bujang tak sedar diri aku.bermula ngan pagi tu g soping kat klcc, bli kasut ni..
lawa tak?
.
 berangan konon nak soping c&k..gaji pon xkuar lg hahaa...xde la aku teman deah je soping kasut hantaran dia kt klcc..ktorg jadi peneman setia diah je..ye la kita lom gaji nak soping hape..makan pon orang banje hahaha....diah kan kaya..apa lah sangat takat banje makan kt klcc tu kan diah kan

ini budak sudah buat c&k tu mcm umah dia baring2 atas kosi suke2 je
abes soping misi kami ke rumah mak yong yang tengah mabuk kepayang, sapa lagi si nana keding..mcm bese la klw g umah nana mmg buat mcm umah sendiri, beli popia otak2 deah yg tlg gorengkan...hahah...dah bese gitu rumah mu rumah ku jua....
pastu malam nye plak gmakan kat warung soto berlada..abes la ari sabtu aku seharian dengan deah
eh cam kurus je ni haha..ilusi!
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Sgt berkenan dgn kasut tu...cantek banget!
Btul la nana,mmg kurus!! :)

Lyaa Suriany said... [Reply to comment]

menawan sungguh itu kasuuuuut

*azni* said... [Reply to comment]

na,cantik tudung ko..mn beli?

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

cantekk & rase mmg suit la ngan deah yg putih tu..
tp rege mesti cantik gak kan, charles & keith tu... hehehe

Iam Yanty said... [Reply to comment]

Cantiknya kasut tu!

mama tisya said... [Reply to comment]

diah menghitung hari...cun kasut diah

~ana~ said... [Reply to comment]

mmg nmpak kurus la nana gmbr last tu...:)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

kurusla..serius..keep on maintaining!!

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

mana gambar makyong????

Afasz said... [Reply to comment]

bila diah nak kawin? jgn lupa jemput

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

best btol girls day out korg nih,heheh

ieda said... [Reply to comment]

wahh cantik kasut tuu
akk pun berkenan ;)

Alycia said... [Reply to comment]

cantiknya...
kita pun pg kat c&k kat midvalley.. tp byk saiz xde.. sedihnya huhu..

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

lawa kasut noh..;-)

churippu farah said... [Reply to comment]

cantik btol kasut nyaaaa..mcm teringin plk nak mmbli satu kasut..haha...

armouris said... [Reply to comment]

Kasut saudari telah dipilih menjadi feature di FB Saya Sangat Obses Handbag dan Kasut. Check it out!

tiefazatie said... [Reply to comment]

cantik2..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...