MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 11, 2012

susah hati bila tengok...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ni la dia..susah hati bila nengok amrul jadi usop whilca..memula tgk tu cuak juga tau..
dia anta gamba kat wazap naik whilca...
bedebo2 rasa hati..ni apa hal ni tetiba naik whilca..
.
skali pas dia wazap gamba
dia tulis
JOM RACE.......
hahahha bengong tau..orang dah risau dia main2 plak

rupanya kaki amrul bengkak...dia kata dia tak tau bengkak tu sebab dia kena gout ke sebab dia terlanggar palang masa main ragbi. pas dah scan seme amrul mesej kaki ok..doktor kata terseliuh je sikit..

lega dengar...dah la orang nak holiday ari jumaat ni..kaki terseliuh plak..sah2 aku yang kena drive nanti tu..haha...naseb la labu..hotel dah book mana buleh kensel, mujor xjauh mana tempat oliday.

ni la perkara yang tak best kalau dok berjauhan ni...kalau sakit, demam dia tak de orang jaga..tapi skang xpe..xrisau sangat sebab mak amrul dok ngan amrul kat kluang..so skang ni sakit demam, makan minum dah ada orang jaga...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kan susah hati bila jauh kan....macam ku kenal je kecemasan N trauma tu...mmmmm...mmg trauma tgk balik...teringat je

SyaNa said... [Reply to comment]

alahaiiii
ye la da la jauh kan
susah hati tgk gambar gini je
nk comfort kan dia xbleh nk pegang2 usap2..hehee

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

mau x debor dpt wazap camni..adeh..xper,nnt cuti2 ilang sumer saket ;)

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

siap bleh berlawak lagi..sabo je la ;)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Pity him...semoga cpt smbuh!!

myfara FLK said... [Reply to comment]

nana dah tgk kosmo m/s 5..ada gambar korang..

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

mmg susah ati la tgk suami cm ni..kalau duk jauh2...huhu....sakit dia kita x dpt nk tgk...

tp x per la mak dia dh duk ngan dia kan..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

of coz la risau kan...suami ...apa pun...semoga kaki Amrul cepat baik..nak gie holiday tu..

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

smpat lg ajak race tu...hahaha

wahh akak nk gi holiday mane tu? msti best ni...

mama tisya said... [Reply to comment]

amrul leh ajak race...lawak tul nasibaik mak die ada sana yela jauh2 kn sakit2 tkde saper nk teman

Anje a.k.a Mummy_Balqis said... [Reply to comment]

ha ha ha ...selamat bercoti k, nanti jangan lupa snap2 pic banyak2 k

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

tuh la kan? kalo duk jauh mcm tu la..insyaALLAH pasni nana lak yang ajga amrul

Ieda Zakaria said... [Reply to comment]

hahaha..apalagi nana..race ler...kikiki..siot jer kan...org dh ssah hati..gitula klu laki dok jauh ni..aku pn dgr laki demam pn dh cuak. apalgi ko bila tgk berwilcha....

Ieda Zakaria said... [Reply to comment]

hahaha..apalagi nana..race ler...kikiki..siot jer kan...org dh ssah hati..gitula klu laki dok jauh ni..aku pn dgr laki demam pn dh cuak. apalgi ko bila tgk berwilcha....

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

adoihai..........cuti ke mana tu :)

MRS Rongoks said... [Reply to comment]

amboiiii.siap ajak race lg. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...