MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, October 8, 2012

terima kasih sahabat

minggu lepas ari jumaat diah call, masa tu aku tgh bizi gilerr kat opih.dia kata nak amek mia kt umah mak aku nak bawa g jalan..ok la aku call mak suh siap2kan mia deah nak dtg amek...ingatkan deah nak jalan berdua je ngan mia... 

skali xlama...deah wazap gamba ni...

 eh, pasya sendat pon ada!
tengok mia kemain nak eksyen dia kuar ngan budak2 ni kemain blagak lagi muke hahaha
 xlama pastu dapat lagi gambo deah anta..aik si nana keding pon ada skali bersekutu...
nana cuti kot, pasya mmg xkeje, deah plak jumaat keje sparuh ari
aiii...ini bole mendatangkan marah ni haha..aku je yang xde
ini lagi la..gamba bole putus kawan ni hahaha...siot je dia bawa mia g makan kt sweet bowl wangsa walk...tgk mia saje wat pose eksyen nak tunjuk kat mama dia
mia mmg mcm ni..diorang sangat rapat dengan nana, pasya & deah...
kalau ngan diah tu mmg biasa la dia curik kejap bawa mia g jalan2...mmg suke la dia sebab deah rajin mlayan, kalau dah kuar gini mmg dia xde nak ingat aku dah nye..


balik keje, aku tros balik umah tukar baju, packing baju nak tido umah deah..sebab nye....
aku bawa keje opis bawa balik umah.bos suh datang keje ari sabtu aku mmg xbole datang pagi sebab ada hal..so sebab xleh dtg pagi terpaksa la aku bawa keje opis bawa balik umah...
bila cite kat diah dia volunteer nak tolong..dia suh tido umah dia.dia nak tlg watkan pasya pon sama..tlg buatkan sebab wan balik lambat tu dia pon lepak umah dia skali...

dari kul 8 tulis doket ni bahagi sorang sikit 3 orang, kul 12 malam baru siap!! huwa..nanges! 248 keping doket semenye
nasib baik la ada diorang..kalau tak mmg xsiap keje aku ni...kalau aku buat sendiri mau 8 jam baru siap...
mujor la ada kawan2 yg baik ati ni..mana nak cari kwn mcm diorang ni...xjumpe dah kot...skang ni kawan time kita senang mmg ramai..cer klw time kita susah seme xnak ngaku kawan...
tapi diorang bertiga ni kwn paling spesel dalam idup...xkan sama mcm kawan yang lain
 
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

mmg kawan yang sgt2 sepesel.....ssh nak carik kwn macam ni..kite dulu ade.mase be4 kawen..dh kawen,memasing ade khidupan sendiiri..duduk lak jauh2

Anje a.k.a Mummy_Balqis said... [Reply to comment]

Sahabat untuk selamanya bersama untuk selamanya bak lagu sahabat upin ipin tu kan...mmg terbaik la BFF nana ni

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hehehe..syiok lah mia ada gelfren mama dia suka bwk jalan2..tkyah tggu mama dah..

gelfren nana mmg terbaik lah..hehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kakakkakak....mia kena curik....pastu wat muka blagak depan mama dier....mau hijau tak keruan mak dier kat opih tu..kikiki...sokong2 kata2 mung nana, mana nak carik kawan2 time susah senang...time senang, mmg berdoyon menyendeng kan....

mama tisya said... [Reply to comment]

suka mia dpt mak angakat mcm diah,falsya,nana keding..kemain lupa mama die dpt kuar jln2..hehehehe...hah bgs kwn2 tlg wt kj mmg susah nk cr...

amiey lee said... [Reply to comment]

sooo sweettttt..... huhuhu

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

memang kwn sejati tu...nana sgt bertuah!

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

untong akak dpt kwn2 yg cmni, sehidup semati gitu..hehe

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

sonok la tgk mia.. geng ngan kawan-kawan mama dia.. senang d bawa kemana-mana..

Ya ALya said... [Reply to comment]

semoga persahabatan korang kekal ke akhir hayat.....

SyaNa said... [Reply to comment]

aloloo suke mia ye dpt jalan2 ngan makcik2 dia
hehee

tu gambar tangan sape tu, kejung da ha

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Sgt suka tgk persahabatan korang..

Falsya said... [Reply to comment]

Samo la plak..wakakakakaak...kate pun sahabat..ssh senang mmg bersama laaaaa..hahaha..love u bebeh..muahhxxxxx..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Kawan yg sama2 sanggup susah dan senang bersama ;)

Bez camni :)

Pusat Bahasa Pelangi said... [Reply to comment]

best2 DpT KwN Cam ni....

shera haifa said... [Reply to comment]

wahh best ada kawan cam gini.. :)

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

alhamdulillah ko masih ada shbt yg baik cm ni kan....ke mn pun mereka ada.....

semoga hub kalian bpjgan higga akhir hayat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...