MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 16, 2012

10.11.12

cantik kan date 10.11.12.ramai orang kawen sebab date lawa..aritu juga kawan baik amrul bertunang dekat sempadan negeri sembilan xjauh dari semenyih.konvoi 10 bijik kete jalan masuk ke bakal perantin pompuan cantik sangat macam kawasan kampung siap ada anak sungai kecik alahai..beznye kalau dapat umah mcm tu aman je rasa...

majlis tunang ni nampak meriah sebab sebelah siang majlis tunang, malamnye plak majlis nikah bakal kakak pengantin.seronok tengok diorang masak sendiri makanan kenduri, paling bez lauk kenduri aritu masakan kampung perghh mabeles jilat sampai siku..haa gulai kawan, ikan keli sambal, masak lemak ikan masin ngan batang pisang & paling bez daun kayu tempoyak emm..makan xpandang kiri kanan dah aku tak segan silu g tambah nasik haaa...

saya tak pregnant tau...nanti kalau saya pregnant insyallah saya janji saya akan canang satu dunia..kat fb ada orang perli2 kita sebab badan kita berisi, cara dia cakap tu buat kita rasa kecik ati sangat2
 rombongan cik kiah
 sesi sarung cincin


.
 antaran dari pihak lelaki tema pepel
.
hantaran dari pihak pompuan tema biru
,
 seme lauk mabeles
.
 terutama nya yang ini, daun kayu tempoyak ada petai perghhhhhhhhhh
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

atty's said... [Reply to comment]

kty tgk okeh je lagi badan nana..berisi sikit tu tanda happy..

mrs kayrul said... [Reply to comment]

jarang tengok klu kenduri hidang ikan keli...nie klu makan, mak mertua lalu pun tak nampak...

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Sape yg tegur tu nana? Sbr byk2 k! =)
Cantknye tunang awan amrul tu...=)

Wan Amira said... [Reply to comment]

nana , i lagi selaluuu kene.. bengang tu ada jugak.. biarlah, sebab orang tu kan kurus melidi macam model.

anyway, ikan keli during kenduri.. bestnyer!!

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

lagi ko kecik ati..
lagi ko stress
lagi ko gemuk nana.,.
jgn jdi mcm aku
stress je gemuk..

amiey lee said... [Reply to comment]

Wahhh nages weiii aku tgk lauk lauk tu...bikinnn kecurrr liurrr... beb apa ada hal..lantak demela nk ckp berisi ke apa..yg penting bahagia n kaya raya hahahahahhahaaha... aku ni makin bulattt relaxxx aja..ari ari ckp nak kurus tapi pepagi dah bantai 2 bungkus nasi lemak hahaha

Falsya said... [Reply to comment]

Xde makna gemuk.....xyah pikir sgt oeg tuh...agaknye time tuh die tgh pandang cermin kut..nak ckp dlm hati ckp kat diri sendri..maksudnye die nak ckp kat die tp terkeluar kat mulut plak.hahahahahhaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...