MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 9, 2012

kasturi asam boi ke ni?

kemarin g lunch ngan opismate...kekonon nak oder air special..lah sangattt kan..kita oder la kasturi asam boi 2...

nah! skali sampai gini rupa kasturi asam boi dia..dia wat pesen ice blended 

aku mempertahankan hak sebagai pengguna membidas akak kedai tu..ni air apa ni kak?kasutri asam boi la kata dia..kak ana suh try rasa..ok la rasa masam tapi xde rasa kasturi yang penting air dia xkaler ijau mcm biasa2 aku minum..bole plak atas tu dia tabur choc rice haha darat sungguh bukan satu kombinasi yang bagus!

ok la kak ana malas banyak cite dia amek juga kasturi asam boi konon ni kan..tapi aku tuko air lain
sedih ko kasturi asam boi ni
 masa dok tunggu2 air tu kita dalam ati dah terbayang2 sedap nye kasturi asam boi tengah2 panas ni kan..skali cait!

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

kasturi asam boi blended tu special kot..heheh...pelik2 tu..hehe

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

huhuhu...sedihnya kalau order x memuaskan hati kita...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...