MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 1, 2012

kisah seram jam 5 pagi @ cameron

ari ahad pagi tu masa kat cameron ntah mcm mana tiba2 aku terjaga pukul 5 pagi, macam ada orang kejut je..bila tersedar tu tiba2 rasa macam tak sedap... macam berdebar2 je tiba2..

tak lama..tiba2 terdengar bunyi huuuuu...............huuu...........bunyi suara mcm orang pompuan menangis mendayu2 2x.astagafirullah.....jantung aku berdegup kencang dup dap dup dap..aku baca la ayat kursi dalam hati baca fatihah..aku rasa aku baca ayat kursi pon tunggang langgang sebab berdebar2..

tak lama lepas dengar bunyi mcm orang nangis tu tiba2 bunyi kerusi mcm di seret2 sangat kuat & sangat bising aku rasa bunyi tu macam datang dari tingkat atas, kalau kata orang tarik kerusi tak kan lah panjang sangat bunyi seretan tu..umpama orang seret kerusi tu dari ruang tamu ke bilik macam jauh sangat dia seret..masa bunyi kerusi seret tu aku dengar suara baby danish nanges tapi xlama la dia nangis kejap je

lama juga bunyi bising orang seret kerusi tu aku dah bedebar2 dah dok selubung dalam selimut...sambil tu aku selak selimut tengok jam pukul 5.20 pagi entah kenapa aku rasa masa tu masa macam lambat sangat berjalan...aku rasa macam jarum tu tak bergerak2....

sampai kul 5.30 xde dah bunyi seret2 kerusi tu..terus aku sambung tido sebab ngantuk gila..bangun pagi tu aku cite kat amrul...pasar dengar suara mcm orang nangis amrul kata kenapa tak kejut dia?aku cakap aku dengar 2x aku ingat kalau kali ketiga dengar juga baru nak kejutkan dia..

tanya jue, tanya mil ada tak diorang dengar apa yang aku dengar?diorang kata xde dengar apa...adoi..kalau di ingatkan balik bunyi dia sebijik mcm bunyi dalam cerita dunia lain (cite indonesia ala2 seekers tu)

tak tau la..apa yang aku dengar tu suara orang ke atau suara mahkluk lain..selama ni aku memang minta xnak la dengar apa2 bunyi...kalau mcm kelibat2 tu memang aku dah biasa nampak, tapi kalau bunyi2 ni tak pernah lagi aku dengar ni lah pertama kali...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

39 ribu orang memberikan idea bernas:

Salmi Khairil said... [Reply to comment]

memang menyeramkan...

DAIRI FARISHA said... [Reply to comment]

nasib baik hantu tu xganggu..bru tunjuk bunyi je..kalau tgk dpn confirm pengsan

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Ala.seramnye..!!

mama leen said... [Reply to comment]

ee.. serammmm... sy penah baca.. kalau bunyi tu nangis, maknanya benda tu dekat sgt dgn kita.. kalau bunyi mengila, benda tu jauh.. eeeeeee takottt.. memang tidak la tdo hotel tu..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Fuhh, memang seram..
Dah la Myra nak kesana ni.... :)

Fara Dilot said... [Reply to comment]

uii kelibat pon tanak bunyi pon tanak.. takmo takmo.. saye penakut!!

fiza said... [Reply to comment]

Scarynya.

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Scary!!

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Scary!!

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

huhuhuhu...ngerinya...

watyz said... [Reply to comment]

ishk.. naik bulu roma aku bebs...

Anje a.k.a Mummy_Balqis said... [Reply to comment]

Menakutkan sugguh la

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

cam umah ayu skrg...kat atas takde orang kadang2 dengar bunyi alamari lak...bunyi kerusi la...bunyi lantunan guli jatuh ke lantai

SURIA AMANDA said... [Reply to comment]

alamak..menakutkan....

atty's said... [Reply to comment]

nasib antu tak muncul

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

scary....

Ann@zanyra said... [Reply to comment]

adeh...mcm2 bunyi keluar ni yg xbest ni..mtk jauh la dr dgr ke nmpk..gigil..huhuh

amiey lee said... [Reply to comment]

Wahhh serammmm ..memang aku blacklist htl ko tgl tu... :p

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

ishhh..seram la plak..huhu...

Nana said... [Reply to comment]

@Salmi Khairil
Huhu tau xpe

Nana said... [Reply to comment]

@DAIRI FARISHA
Haaaa xmo lah nampak dgr suara pon dh kecut rasa

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZN
Huhu nsb baik xde rasa nk kencing time tu

Nana said... [Reply to comment]

@mama leen
Gulppp yeke baru tau

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
Huhu minta xde la dgr bukan2 kan

Nana said... [Reply to comment]

@Fara Dilot
Hehe klw dgr mcm mana agaknye ek

Nana said... [Reply to comment]

@fiza
Huhu sgt scary

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Nak cabot jantung

Nana said... [Reply to comment]

@Lynn Hamzah
Seb baik xnampak klw tak mau fengsan

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
Aku ni jgn kata bulu roma seme bulu naik hahah

Nana said... [Reply to comment]

@Anje a.k.a Mummy_Balqis
Ha..tau xpe

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh
Org kta klw ada bunyi guli tu gangguan juga tu huhu

Nana said... [Reply to comment]

@SURIA AMANDA
Huhu sgt mnkutkan

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
Klw muncul mau pengsan saya

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
Sgt scary huhu

Nana said... [Reply to comment]

@Ann@zanyra
Itulah...
Bole plk dgr mcm2 bunyi gigil rasa

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
Ahah samalah weiii

Nana said... [Reply to comment]

@Zura@Iwan
Huhu tau xpa

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku
klu jln2 pergi tmpt2 sejuk ni
mgm aku bawak surah yassin siap2
mcm kes aritu kat selesa hill homes
tmpt mgm sejuk giler
tak dan bwk yassin
masa masuk tu kami baca doa and ayat kursi siap2 masam masuk
then dlm rumah la mcm berpagar sbb mlm tu dak ara asyik menangis je klu aku nak pergi beranda..
btw
tmpt sejuk2 ni mgm depa suka

mrs kayrul said... [Reply to comment]

seram plak baca..mujur la dah balik dari cameron baru baca entri nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...