MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 2, 2012

mee tarik warisan asli

lepas balik dari cameron highlands, ktorg nak singgah umah jue kat sungai besi amek barang, alang2 sampai situ amrul ajak la seme dinner kat mee tarik warisan asli, sebenarnya dah lama amrul ajak cuma tak de masa nak pegi...

sebelum ni penah baca dalam blog jue dia selalu makan kat sini, tak tau plak rupanya masa siang ahad tu kedai ni masuk dalam rancangan JJCM, masa ktorg sampai dalam kul 7 lebih ada la tempat kosong tak lama lepas tu orang makin ramai sampai beratur2 orang nak makan sini..

ktorg sampai kul 7 lebih, kul 9 pon tak dapat makan lagi..ok lah aku tak salahkan kedai ni mungkin sebab dah masuk tv jadi diorang kelam kabut nak amek oder...perut jangan kata lah meman lapar yang amat...ktorg semua breakfast kat boh je lepas tu xmakan tros balik kl...jadi memang paham la memasing seme dah lapa..oder plak makanan tak sampai memang mengurut dada juga la haha..air ktorg oder pon dekat stengah jam baru sampai..

makanan yang di oder seme datang satu..satu bukan sekali harung sampai..jadi ada yang dah abes makan dulu ada yang xdapat lagi...dah la pekerja dia memang cina pure tak reti cakap melayu susah nak berkomunikasi...kat sini nak oder korang tulis je nombor berapa menu yang korang nak makan xyah la adi hati nak minta itu ini kurang pedas ke apa diorang xpaham hehe ada la sorang yg paham bahsa melayu kita..makanan plak bile dah sampai rupa dia xsama mcm dalam menu dah confuse ni sape punye?ni sape punye?

aku lah yang paling malang..makanan aku dah sampai awal tp aku tgk xsama mcm dalam gamba so aku xmakan la..takut adik2 lain yang punye...sudahnye orang dah abes makan aku punya xsampai2 rupanya aku punya makanan dah sampai tadi, tapi mil yang makan hahha..dah confuse dengan rupa makanan yang di oder

tunggu punya tunggu aku dah fedup lah kensel je la aku cakap kat jue elok g kat kaunter baru dia bawa kuar mee aku tu...masa tu dah angin kan tak rasa nak makan dah...aku ingt nak kensel je tapi mil plak suh bungkus...bungkus la bawa balik makan kt umah

mee dia ni special sebab dia buat sendiri bila kita oder baru dia tarik mee dia pastu masuk dalam air panas, bole tengok sendiri mcm mana dia uli tepung tu depan2 & mcm mana dia tarik mee tu..aku rasa2 juga seme orang punya semenye sedap...& paling sedap aku rasa mee aku oder tu la kot

ni amrul punye ntah apa nama dia tak tau la mee bkuah 
sup dia rasa mcm rempah2 skit bukan rempah kita
.
no boboi punye ada mushroom
 ,

 ni aku nye klw tak salah nama dia beef fry laman sedap



.
.

Alamat Restoran Mee Tarik Warisan Asli

Restoran Mee Tarik Warisan Asli
51A Jalan Tasik Utama 3,
Medan Niaga Tasik Damai,
Sungai Besi,
57000 Kuala Lumpur.

Published with Blogger-droid v2.0.9

17 ribu orang memberikan idea bernas:

Izni Hafiz Abdul Rashid said... [Reply to comment]

mmm... menarik... teman nak cuba... tapi, macam mana nak pegi sana yer...?

Amyra Chuari said... [Reply to comment]

Mcm sdp je... Mira ni mmg suke chinese food.

SyaNa said... [Reply to comment]

sentap nye tgh2 perot lapar makanan lmbt smp gitu

amiey lee said... [Reply to comment]

Dekat aja satu laluan nak balik umah aku tapi tak penah p..nnti nak aajk laki aku menery la

yatie said... [Reply to comment]

sedap nye aku nengok weii..terlejeh lejeh air liuh..harus di terjah kedai nii..

Ezna said... [Reply to comment]

Uikkssss nampak sedappppp :-) harus terjah :-)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Restoran dh glemer..hehe

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

x penah tau psl kedai ni...pestime taw ni...pjgnya mee tarik dia,..

Nana said... [Reply to comment]

@Izni Hafiz Abdul Rashid
Test

Nana said... [Reply to comment]

@Izni Hafiz Abdul Rashid
Sy dh update address

Nana said... [Reply to comment]

@Amyra Chuari
Sedap sgt sila cuba ye

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
Hahah saba yea

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
La yeke
Sedap wei
Try lah

Nana said... [Reply to comment]

@yatie
Hehe mmg sedp berbaloi tunggu lama

Nana said... [Reply to comment]

@Ezna
Hehey sila2 mmg sdp

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Tu la psl
Klw kuar jjcm sure pemes lah

Nana said... [Reply to comment]

@Zura@Iwan
Aku tau sebab biras slalu mkn sini
Masuk tv plak tu makin ramai org terjah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...