MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, November 29, 2012

merah nye mak ngah

naseb baik giant batu caves ada jual baju2 kurung budak senang keje mak...xyah g jalan tar bagai cari baju merah mia.. ni ha si deah nak nikah kami kena pakai serba merah..utk majlis sanding plak kami pakai biru..mia ada selai je baju kurung merah tu pon masa raya dua tahun lepas mana muat dah..baju tu pon dah kasi kazen dia pakai...kena cari lain la utk diah nikah ni..

murah je selai RM29 ingat nak beli sepasang mcm mia juga sebab ada baju utk mak sekali corak & warna yang sama RM39 je , tapi nanti la kot..nak cari dulu sape2 ada baju merah hok lawa2 pinjam je xyah bli haha...kalau xde juga baru beli kena jimat...xlama lagi dah jadi surirumah..xleh berbelanja bukan2 sekarang ni hehe...



Published with Blogger-droid v2.0.9

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

Cantiknye...merahnye makngah

Falsya said... [Reply to comment]

auuuwwwww!!!!...aku ade polkadot color pink..kalau semua ade baju polkadot noe dh boleh2 wat PS dh nie..hahahha

mama tisya said... [Reply to comment]

cantik

Amyra Chuari said... [Reply to comment]

cantik....

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

Merah menyala tu...

Afasz said... [Reply to comment]

jd surirumah? business dr umah ke

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Ala jgn la gitu nana... Surirumah, surirumah pun, bleh lg kalu nk p jenjlan, nk shopping2.. Cume takde la beli hok mahal2 dah..shopping pun xde la ikut kehendk,ye x? Hehe...
Ok la tu merah tu..harga pun sgt la ok...igtkan rm129.td..hihi

iietamalek said... [Reply to comment]

cantik! warna fav ku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...