MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, November 5, 2012

muka terpampang di kotak promosi safi

sementara tunggu kamera di servis kat midvalley aritu ktorg g la jenjalan..lepas tu terlalu satu farmasi kat luar tu ada kotak barangan safi balqis pastu aku nengok la gamba shila gamba yang baru macam kat fb safi, then saje la cakap ngan diah cuba tengok ntah2 ada gambar kita kat kotak ni...tak dan ktorg nak cari damia dah cakap dulu eh..eh..ni gambar mama! hehehe...

ktorg tengok la rupanya gambar tu kat belah tepi kotak, dan2 suh diah amekkan gamba..dah la farmasi ni dekat ngan eskelator orang dh mcm pandang pelik je dah kenapa budak ni nak amek gambar kat barang safi ni hahaha...

ahhh aku apa peduli bukan senang nk dapat peluang mcm ni kan..lama btol rasa tempias duta safi balqis hahaa..puiii xleh nak up lelebih nanti orang menyampah.sikit2 cukup haha....sian si nana keding masa gambo ramai2 ni dia xde sebab dia dah balik otel sakit kepala katanya..dah la gambar ni kuar kat kosmo, kat metro untuk promote peraduan safi kliq 2.




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..glamour la dia..he he he..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

wahhh glamer je tau...suke2...

Adlin ✿ Mama Of 3K ✿ said... [Reply to comment]

kelas tul retis ni ahhaha glemer tu ..

azura samsuddin said... [Reply to comment]

makin glemer nana skrg ni :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

:) :)

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

femes la ko...hehehe..

nadia said... [Reply to comment]

kak nana yang femes emesss gituewwww~ ;))

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

wah..glemer!!

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Hik3!!!
Dear, tumpang bangga nih..
Nanti aku nak p cr kat guardian kat area umah aku ni..
Nak begambor mcm ko lak..
X leh jd nih..
Hi3!!!!
Bilalah dpt jumpa kome lg erk..
Rindu si Damia..
Sorry yang, lama x singgah sini..
Rindu kat korang tmbh si DIL aku yg nak jd pengantin x lama lg tu kan?!
Kata kat DIAH aku rindu nk dia berblog blk.. ;(

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Hik3!!!
Dear, tumpang bangga nih..
Nanti aku nak p cr kat guardian kat area umah aku ni..
Nak begambor mcm ko lak..
X leh jd nih..
Hi3!!!!
Bilalah dpt jumpa kome lg erk..
Rindu si Damia..
Sorry yang, lama x singgah sini..
Rindu kat korang tmbh si DIL aku yg nak jd pengantin x lama lg tu kan?!
Kata kat DIAH aku rindu nk dia berblog blk.. ;(

SyaNa said... [Reply to comment]

mula aku ingat gambar sape la ko blur kan tu
ingat kot gambar musuh ketat ke kan
hahaha rupenye gambar budak yg terer buat Oreo ciskek tu ek
hahahaa

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

dah same glemer mcm shila dah ni,kui3

Afasz said... [Reply to comment]

wah retis la

Wan Amira said... [Reply to comment]

dah jadi model safi dah nana ni :)

yumielufya said... [Reply to comment]

wah wah wah...glamer Nana kita ni..duta safi la katakan...

yumielufya said... [Reply to comment]

wah wah wah...glamer Nana kita ni..duta safi la katakan...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

glamor gitu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...