MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 14, 2012

14.12.12

ada apa dengan date ni?
arini kita cuti...sebab
deah nikah pagi ni kul 9 pagi ni
so kami bertiga memang amek cuti la utk majlis kakak sulong ni kan, majlis penutup pasni seme dah selamat 
doakan seme berjalan lancar..
nanti cerita majlis nikah & sanding akan di publish minggu depan
babai..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Kem slm.kt.diah n.sume..
Semoga.segalanya.berjalan lancar..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

oooooo..ah ah..Net ada cakap..semoga semuanya berjalan dgn lancar..amin!!
Tahniah for Deah & hubby!!

watyz said... [Reply to comment]

wish tahniah kat diah yer!!!

amiey lee said... [Reply to comment]

Tahniahhh dia..aku sedih tak pat dtg..laki aku keje sok...huaaaaaaa takde transport

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tak sabar la nak serbu kenduri diah esok

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

selamat menikah deah...

ieda said... [Reply to comment]

oh deah nikah hari nie !
tahniah buat deah
dan semoga semuanya selamat dan dipermudahkan ;)

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

selamat pengantin baru diah...

Amyra Chuari said... [Reply to comment]

tarikh masihi cantek...
tp tarikh hijrah lagi cantek
1 Safar 1434 (1/2/34)...
Semoga selamat sume nyer berjalan dgn lancar...

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

Tahniah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...