MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 21, 2012

fm yang tak bertuan

ni la dia fm2 yang tak bertuan kita ni tamak asal g oliday mest beli banyak2 haha..kita suka nak tukar2 fm dengan sape yang peminat fm juga..aritu masa kemas2 nak pindah kita kasi la kat nad 6 ketul sebab tau dia suke sangat dengan fm ni, ingat nak wat GA tapi malas plak..

fm kat peti ais seme kita dah bungkus ngan paper setiap satu masuk dalam kotak a4 paper double a tu ada la separuh kotak koleksi fm tu seme..nanti nak pindah takut plak patah kan klw tak bungkus elok..dekat sejam bungkus seme fm tu haha...

antaranya fm yang ada dari:
fraser hill
langkawi
cameron
terengganu
cherating
teluk cempedak
tawau
 kalau ada sape2 nak tuka suke sama suke ngan fm negeri lain bagitau tau...

Published with Blogger-droid v2.0.9

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

ya Allah nana...!!!!!!!!!
bestnye!!!!!!!!!!
uiii, menghoyan nengoknye, hahaha!
nak tukar tp sume pun dah dpt, hihihi

HaN WarreN said... [Reply to comment]

Salam..nak tukar x? saya ade sarawak....saya nak tukar ngan fraser hill...Pm saya hantwo252@gmail.com

Ya ALya said... [Reply to comment]

nana ya nk tukar la fm tu....ya mmg suka kumpul fm tu

Ezna said... [Reply to comment]

amboihhh nana banyaknyer :-)

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

banyaknya...

Gieyana said... [Reply to comment]

byknyer fm ko..meh ks ngan aku...:-)
tp aku next year br trip..ekekek

ieda said... [Reply to comment]

wah banyak nyeeeeeeeee ;)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

suebaru nak berjinak2..nak tukar2 tak da..iikikikiki

amiey lee said... [Reply to comment]

Wahhh bestttt nye pas la kat aku fraser hill, terengganu ngan tawau nye..nnti aku g jakarta aku bg ko fm jakarta huhuhuhuuu...gila meroyan tgk fm ko.. aci tak tukar 3 n 1 :p

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..banyak tu..Ayu pun takde FM mana2 pun..dah lama tak jalan2 & beli FM pun..

watyz said... [Reply to comment]

banyak nye... tukar ngan aku la. aku ade fm medan. pon malas nak wat ga nye citer la ni... hahaaha

Mummy Princess said... [Reply to comment]

Akak nak FM Tawau, tukar dgn FM Bandung. Boleh tak???

Mummy Princess said... [Reply to comment]

Akk nak tukar FM Tawau. Akak ada FM Bandung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...