MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, December 28, 2012

lepak buat kali terkakhir sebelum pindah

semalam deah, pasya ajak lepak, katanya sebelum pindah jom la lepak2 kat mana2..memandangkan markas kami dah kena tawan sejak diah kawen..jadi kami mcm segan nak kacau perantin baru..makanya kali ni markas kami bertukar kat umah nana keding...lagipon nana keding xlarat dok muntah2 lagi..so kami lepak umah dia je la..si kbob laki nana tu ktorg xheran sebab dia kan mcm mak jemah..hahaha klw ktorg borak dia pon bole join menjemah skali..

sebelum g umah nana deah tapau sate seri melaka kt lembah keramat, seme kata sedap sate ni..makan2, borak2...last2 sebelum balik si nana keding kasi adiah sorang satu....si pasya adiah belated beday, si diah adiah kawen & kita plak adiah perpisahan katanya..

walaupon gelak2 mcm nak runtuh rumah jauh di sudut hati saya xdapat nak tahan sedih..orang gelak kita gelak tapi dalam hati tuhan je yang tau...lepas ni aku dah tak bole mcm dulu...lepas ni kita dah jauh ya tuhan sedihnye..xmampu nak tulis lagi dah

dinner ktorg
dapat adiah sorang satu hehehpenyek idung kena tutup ngan adiah 

diah nye adiah spesel skit ada seketul kotak kecik cer teka apa?hahah mmg adiah yg bangang utk pengantin baru
ni la adiahnye frame penuh ngan gamba2 ktorg...sebak plak tgk gamba2 ni
seme dapat sorang satu tapi masing2 gamba lain2
ni frame fasya
ni frame diah


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

19 ribu orang memberikan idea bernas:

sHaRiNa eLyaNa said... [Reply to comment]

wah bestnya dpt hadiah smuanya sama hehe

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Seyes cantik frme tu..

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

sebak nory baca...pasni akak dah jauh, tak dpt nk togede2 lagi ngan gepren2 tu kan...

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Sedey...
Sobs sobs...
Tp skrg ni kan dah dunia di hujung jari
Ari2 korg bleh berskype,wasap bagai..
Bezanya xde dpn mata la...
Bestnye ada bff cam korg...
Kite xde =/

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sedeynyer baca entry nana ni..sabar ye...mmg kretip la nana ni

mama tisya said... [Reply to comment]

best smua dpt frame..pasni tktau bila lg nk lepak2 ek...kotak kecik tu apa adiah diah dpt?

mamafarah4 said... [Reply to comment]

erm..sedih plak saya baca n3 nana ni..x apa..nnt ada masa semua leh berkumpul baluk.Insyaallah..

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

sedih dan sayu pulak..

Afasz said... [Reply to comment]

wahhh.. yg kotak kecik tu apa???? bj malam petama ke ? hehe

BoNDa.... said... [Reply to comment]

wow bestnye dpt hadiah sorg satu.....hehehe cantik frame n pic dlm tue....jgn sedih2...nnti masih boleh jumpa....

SyaNa said... [Reply to comment]

sweet sgt
huhu mesti ko sedih sgt kan
xpe nnt dorg dtg menjemah kt kluang

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

sweetnya frame2 tu...me plak tumpang sedey

diana said... [Reply to comment]

jarak jauh bukan penghalang untuk eratkan lagi hubungan,...semoga persahabatan kekal selamanya...

amiey lee said... [Reply to comment]

Sedehhhhh pahammm perasaan ko..aku pun sama..suma dh tinggal jauhhh

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

adus sedey plak aku,igt lg time pisah lps spm dulu,dahla 5 taon idop bersama sejak blm piyed smpi umo 17 kan kt asrama tu..mmg sedih xterkate weh pisah dgn bff..end up..skg masing2 dah bkuarge & kitorg dok dekat2 je!! hehehe..jgn sedey2 nana..

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

sedeynyaaaaaaaaaaaa

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

tetiba kita pulak rasa sedih...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

so sweet.. yela..korng kan close kita..Ayu baca nie pun boleh faham la mcm mana perasaan Nana ..sabar ek..harap friendship korang last forever walaupun jauh nanti..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Cantik frame..

Kreatip :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...