MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, December 10, 2012

menang contest :Share the Softness By My Small World and Kleenex

join last minit..tak sangka menang, dah la masa nak amek gamba ni mcm2 dugaan hehe...sambil amek gamba nak submit contest johnson, sesambil tu amek gamba join contest blogger buat utk contest kleenex, biasa mmg gitu klw wat ps utk join contest kita akan kumpul sekali snap sekali gus senang..

tq ezna & pihak kleenex sebab pilih gamba ni sebagai salah sorang pemenang..mulanya ada 2 tapi tetiba penganjur tuka fikiran nak pilih 3 pemenang..tahniah kt julia bff mamatisya dia semenjak ni ada aura menang contest sokmo hehe....

 hadiah yg bakal ktorg dapat hamper kleenex yeay bertambah lagi tisu kat umah hehe aritu dah la naa mamaiqy kasi hamper dia ni tambah lagik hamper suka....tq tq tq..m



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...