MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, December 27, 2012

tudung sama!

 kalau korang..tetiba korang terjumpe dengan orang yang pakai tudung sama ngan korang apa korang buat?xyah kata tudung la..baju ke sama agak2 apa reaksi korang?

1. buat bodo je
2. lari dari orang tu 

kalau saya tengok keadaan sebab dua2 jawapan tu saya dah pernah buat hahaha...

1. masa tu saya dalam lrt tengah berdiri xlama sampai satu stesen masuk la sorang budak ni pakai tudung sama dengan saya..alamak! nak lari xbole sebab lrt tu pack kena plak budak tu masuk dalam lrt dia berdiri btol2 depan muke saya..masa tu masing2 malu2 kucing la..kita ni nak kaver malu bole plak ringan mulut tegur eh..eh sama la tudung kita wahahah..konon2 nak kaver malu elok je sampai stesen kita nak turun pecut 100 meter kita sebelum pintu lrt tutup hahaha....

2.  pernah masa pegi soping mall jumpe dengan orang pakai baju kurung sama dengan kita..ha masa tu soping tu kan besar terus kita melencong tingkat lain xnak bertembung dengan budak yang baju sama tu haha..sanggup tu...

baru ni masa kenduri diah, wife kepada pengapit belah lelaki pakai shawl sama dengan saya..dah sah la budak tu memang stay lama dalam dewan kata asben dia pengapit pengantin lelaki, so dalam situasi ni saya memang tak bole lari la..mengadap je la dia..dengan muke mcm xde perasaan haha...

ni la dia budak yg sama shawl ngan kita
 kalau ktorg ni sama xkisah sebab mmg ktorg pakat pakai sama2 haha gedik!



Published with Blogger-droid v2.0.9

18 ribu orang memberikan idea bernas:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

hehehe, dia pun feeling jadi dayang jugak...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Pnh rasanya jmpa ms zaman belajar dulu..hehr..bju kurung sama..kehkeh..ai buat2 xnmpk je

Ann@zanyra said... [Reply to comment]

pernah2..lagi haru nk msk kedai mkn, nmpk org mmg baju sejibun same ngn kte..xleh nk lari sebab buat mkn2 kt situ..tp mmg malu la rs nk blk rumah jek..buat muka xde perasaan...hahahha..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ha ha ha.leh bayangka..
Ayu pernah kena...gie kaja, jumpa ada sorang kakak nie pakai baju kurung sama...alahai..nasib lain bangunan, tapi memang Ayu tak pakai dah baju kurung tu gie opis..takut terserempak..

jaa jaa said... [Reply to comment]

haha, tula... kl jaa pun buat 2 nda tu jgk la kot...hehe.. sebabnya dh konfirm2 la kita segan, dia pun akan segan sama jugak kan? hehe..

tudg xpe lagi, kl baju kurung tu lg haru... yela, punyala banyak jenis kain, corak n warna.. blh plak sama dgn kita..hehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

hehehhe cute plak entry ni :)

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ said... [Reply to comment]

hahahha kita pun pernah kena..nampak org pakai baju kebaya sama kain ngan kita..kyra la mulut xde insurand leh cakap kuat2 eh baju mama sama ngan org tu la ..dah semua pandang adehhh

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kakakka...sue penah...insiden ni kena kat sue

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

hehehe...kebetulan ek nana...

mama tisya said... [Reply to comment]

tk pernah lg sama2 terserempak cuma nye pernah nmpk org pki bj or tdng sama cuma kita tk pki sama je..

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

kita byk kali kena nana weh.. jmpa org baju sama, hanbag sama, tdg sama.. haihh mmg lari terus..wakaka.. segan nktgur..kt opis ni ada 2 org baju tersama ngn kita..trus kita smpn baju tu tkpakai dh..haha..kalo bff sdri ke tk kkisah sbb kita sdri gedik nksama kan..

Dira said... [Reply to comment]

Rsnya, klu tudung ok lg. Lebih segan kalau baju sama! Kalau sy, warna baju sama pun sy segan :p

miza yusof said... [Reply to comment]

pernah beberapa kali terserempak dengan orang yang pakai tudung sama. mula-mula tu lari sanggup pusing jalan jauh especially dekat mall. sekarang malu still ada tapi buat bodo je. buat macam tak nampak. haha.

sHaRiNa eLyaNa said... [Reply to comment]

ctk tudung tu kan hehe

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

kita penah tudung sm rasanya...hahaha...makcik plak tu pakai tdg tu..adoyai..buat tak taw je la...kekeke..

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Kite perasan die aritu, hihi...
Nana, kite lg byk kali sama..
Ada sekali tu dlm lrt, kasut sama ngan cine dpn
Jenuh duduk cover kasut haha!
Ada lg skali tu ngan nyonya...sama beg avon haha!
Lawak plak rase

Myra Jay said... [Reply to comment]

Hheeee, ada gak jumpa, tapi akan cuba larikan diri..

Baju tak penah lagi tersama, tudung ada la :D

FiZ said... [Reply to comment]

aa..pernah jdi dulu.baju sebijik...baju blouse...memang lari la saya...haha..malu..tp fikir2 balik..bt pe nak malu kan...bt dek je patutnya...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...