MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, January 7, 2013

buang tebiat

aritu kan masa kemas2 nak pindah ada la tersesat pampes mia masa zaman kecik2..tak tau camane bole sesat pampes tu dalam almari padahal mia benti pempes umur 2 tahun dah 2 tahun lebih gak la pampes ni nye umur haha...

dah kemas tu kita amek la nak buang skali mia minta...dia kata nak pakai..adoi buang tebiat apa kakak ni dah tua bangka nak pakai pampes..dah pakai tu jalan terkengkang2 xselasa mcm2 hal..

cite psl buang tebiat aritu mia cakap mcm ni
mama...apa kata mia panggil mama MUMMY??
eh kenapa plak nak MUMMY2 ni?kita tanya dia
ye la..mcm marsha...(anak jiran seblah) dia panggil mak dia mummy..
blom sempat kita jawab apa2
tetiba dia ckp
eh xnak la..panggil mummy..nak muntah plak mia...
hahahaha...
sendiri yg nak panggil mummy sendiri rasa nak muntah
 kurusnye kaka nampak tulang

Published with Blogger-droid v2.0.9

19 ribu orang memberikan idea bernas:

Zura Lee said... [Reply to comment]

nape nak buang pampers tuh,nanti adik mia kan blh pakai...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

hahha.. alya pun kekadang tu gitu gak..
tgk tv de org panggil ibu, panggil ibu..
de panggil mama, panggil mama.. heheh

abah khalisha said... [Reply to comment]

Cm anak AK juga kadang-kadang nk panggil mak lah..ummi lah..padahal selalu panggil ibu

diana said... [Reply to comment]

anak sedara saya tengok kawan dia panggil maknya amma ,dia pun balik umah panggil mak dia amma...padahalkawan dia tu india..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kakakakka....mia buat tebiat..kakkak..

watyz said... [Reply to comment]

hahahha... klakar la mia ni... :)

Falsya said... [Reply to comment]

gedik ar mie nie..wahahahha..kejap ibu kejap mama kejap nak mummy plak..esok lusa amma..hahahahaha

xsabar nak tunggu 13.1...

Cik Awin said... [Reply to comment]

kurus keding je si mia ni ...

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

hehehehe...mia owh mia...

mama tisya said... [Reply to comment]

uiks mia buang tebiat pki pemepers..heheh...oh nk muntah plak mia..lawak tul la

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

hehheh lawak la plak mia ni ;)

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ara pun masuk kelas 3 thun ni..
ngengada tetiba panggey aku mama..mama..
serabut betul..
siap lentok2 manja plak tu.
huh!

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Lawak la mia ni

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

hahahah seksilah mia....

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

eeeee..nmpk pender miaaaa..hahaha

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

nak muntah tkthn tu..pndai menggeli..haha

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

amboi bleh pakai ag pampers umor 2thn tu...cpt gk dia bhenti pakai pampers ek..

atty's said... [Reply to comment]

aduh..gelak unty baca statment mia tau

mrs kayrul said... [Reply to comment]

pandai plak geli2 nak sebut perkataan mummy tue...alahai muat lagi la pampers tue...mia practice nak pakaikan utk adik ye nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...