MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, January 25, 2013

bubur ayam

kat umah ni ada satu kedai jual ayam goreng ngan bubur ayam, bubur ayam dia sjibik mcm bubur ayam mcd sedap gile la..kena plak minggu lepas kita demam xlalu nak makan nasi suh amrul blikan bubur ayam ni, nak buat kang kita sorang je makan malas la..baik beli je senang.

naseb baik demam tak melarat ye la..kita ni klw bole nak elak la dari kena demam sepanjang mengandung kan..mujor demam sesema je..ubat mmg xleh makan la kan..xpe la kita pon jenis gitu klw demam2 sikit mmg xmakan ubat kecuali mmg tak tahan sangat baru makan ubat.lagipon tengah dok preggy cam gini mana bole simply makan ubat kan..klw g kenek pon doktor kasi ubat yg mild2 je..xpe la demi bb kita tahan je xmo makan ubat, hehe...

klw demam ni je nampak sedap kan, 
bubur, sup2 tu je la lalu tekak ni nak makan
 s



Published with Blogger-droid v2.0.10

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

kitaorg klu demam or tekak sakit
selalunya bubur nasi kosong ltk tempe goreng tumbuk..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me suka bubur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...