MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 2, 2013

comeinye baju ni!

last week masa g wangsa walk tengok wayang, jenjalan la kt FOS dulu..belek nye belek skali terjumpa 2 pasang dress yang kiut gile...selama ni tgk kwn2 pakai kan utk anak diorang comei je xtau nak cari kat mana..kalau ada pon jenama barbie mahai gile..

seb baik ada 2 helai je klw ada banyak memang lama kita borong 4,5 helai..sehelai RM25 je..
yang ni kena pakai ngan cardigan, mia dia xsuke pakai baju xde lengan seksi dia kata..
hahaha klw perhatikan mana ada mia pakai baju xde lengan, bagus kecik2 dah pandai malu..
tok yah mia pon xkasi pakai baju xde lengan walaupon budak kecik, kecik2 la kena ajar dia kata...pastu tok yah mia cukup pantang klw tgk cucu dia pakai skirt pendek, tu pasai mia xde skirt pendek nanti tokyah marah hehe...
.
brang H&M katanya rejek nye kot hehe
.
ni lagi selai ala2 penari ballet
.
 leging H&M juga RM15
.
mia suke baju ni ada ke dah basuh dia nak pakai lagi 
Published with Blogger-droid v2.0.9

16 ribu orang memberikan idea bernas:

abah khalisha said... [Reply to comment]

leh join ballet ni.hehehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nampak lain mia pakai baju tu

Falsya said... [Reply to comment]

miaaaaaaa....pashah rindu mia laaaa....;((((

cantik mia pakai baju tuh..nmpk mcm org besar dh...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

bj gegirl memang mcm2 fesyen :)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Rin ada 3 girls..mmg sonok sopink bju bb ni..klu boy cam clueless giler nk bli..haha..xbyk pilihankan?

Afasz said... [Reply to comment]

comel nye baju mia. ingat baju org besar td. :D

lia said... [Reply to comment]

bagus la mia... Alhmdlh mama mia yg pandai bentuk mia jd pemalu ;)

CaDLyNN said... [Reply to comment]

comelnyeeeeee

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

kakak mia yang bergaya gituuuu

miza yusof said... [Reply to comment]

comel :)

diana said... [Reply to comment]

bagus la taknak pakai yang singkat2..anak saya tak peduli..mana yang dia tengok cantik,singkat ke idak dia bedal je..ikut mood dia la..kadang2 pakai tudung tapi seluar pendek..

Ayu Zarina said... [Reply to comment]

masa gi bandung aritu, murah2 baju H&M ni...rata2 harga bawah RM50...PERGHHH sakanlah shopping..

mama tisya said... [Reply to comment]

smlm pegi fos wangsamaju byk gk dress...tisya biasa la die smua nk soh bli pink..tp kita tk bli pn....tisya pn tkde skirt pendek tp mil ada blikn tp skirt mcm utk pki wat basahan...kita suka bli dress dr skirt

Nad @ MamaZN said... [Reply to comment]

Comey...kami pun xmo ajar nayli pakai seksi meksi =)

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

Kalau kt GM byk gak bj2 mcm ni..tp mostly saiz kecik la..wuwu..pernah belikan zara sehelai..skang dah singkat dah wt basahan kt umah jela..haha

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

comey dia pakai ..hehe..

bj kt FOS cantik2 gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...