MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, January 14, 2013

durian 101

adoi si amrul tak puas2 la dia makan durian..kita durian ni memang kureng la bukan xmakan makan cuma 3,4 ulas je dah xbole blah..kadang datang angin kus2 bole la tibai 6 ulas tu je la paling banyak kot.amrul ni jenis dia xpenah puas ngan durian suka sgt dia...dah mcm2 jenis doyan dia try kalau dulu dia bli yang 3 biji RM10, 4 biji RM10 tapi asal bli yang pesen gitu mest banyak yang tak elok dari elok

tu pasal skang ni dia bli jenis yang timbang2 xpon hok yang molek sikit.dia kata bia mahal tapi puas ati seme bole makan..ni murah yang bole makan sikit je.aritu dia beli durian 101 pestime la kita ni dengar bese dengar d24, musang king, ha tu dua je la kita tau hehee..orang bukan penggemar durian mana la pandai spesis2 durian ni..

dua bijik ni rm50 beria2 dia ngadap mia mcm bese genetik mama dia kuat kekeke..makan seulas je bese dia..maybe sebab masa kita ngandung mia tak penah usik durian jadi mia xbape suke ngan durian kadang seulas tu dia xabes mama dia yg abeskan
isi dia kemain kuning nk oren

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 ribu orang memberikan idea bernas:

miza yusof said... [Reply to comment]

sedapnya durian :)
suka isi yang kecik2, besar2 tak nak. hihi

nadia irwani Hamidi said... [Reply to comment]

Sedapnyeeee...
Kite spesis sama ngam amrul
Leh geng hehe

mamafarah4 said... [Reply to comment]

hahaha..saya pun baru tau ada durian 101..

Nana said... [Reply to comment]

101 ni isinya sedap jugak...pernah try...
rege durian skrg dah naik...

ieda said... [Reply to comment]

perghh isi dia terbaik lah dik ! ;)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alamak sedapnyer..

Afasz said... [Reply to comment]

sedap nye. tp mesti panas badan kalau makan :D

mrs kayrul said... [Reply to comment]

spesis mana plak nie...lepas nie spesis james bond plak...

tapi durian tue menarik la

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

pestime dgr..hehe..tp mntap ek warnanya!!

watyz said... [Reply to comment]

cantik durian tu tp aku x makan. hehehhe

Fieda Rafli said... [Reply to comment]

ermmmm..telan air liur..

Afne said... [Reply to comment]

adehhhh.. durian kaler2 gini le yg sedap nana oooiii. lemak manis sedapnya. kt johor rege dia walaupun lbh mahal dr duarian kg tp lbh murah dr rege kt kl tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...