MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 23, 2013

gambar saya ni :)

eh...eh...camane gamba kita bole ada kat page fb dutch lady moms club ni?hehehe...tumpang gelemer kejap rasa muahahha panggg skali..op koz la diorang jumpe kt blog ni, gambo join contest kleenex kengkawan.saya ok je,walaupon dl tak kasi link or kredit pic no hal la..saya bukan retis kan nak ngamuk2 orang guna gamba kita bukan dia guna utk tujuan tak elok..paling2 kita gak leh rasa tempias hahaha puii lagi skali..

aritu tgk gamba mz dl penah guna utk wat status diorang kali ni gamba saya plak diorang gunakan.


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Ibu Lala said... [Reply to comment]

Wahhh glamer sekejap.

Fieda Rafli said... [Reply to comment]

wah...glamer sungguh la..

Fieda Rafli said... [Reply to comment]

wah...cayalah...ramai betul org berminat dgn nana ni ye..

NinaAz said... [Reply to comment]

Wahhhhh.. femes lorr. Hihi

Amyra Chuari said... [Reply to comment]

Na, ko lagi popular la... sana sini gmbr ko...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Guna gmbr utk kebaikan takpe...
Jgn utk mende tak elok sudah la..kan?

Saya Disini said... [Reply to comment]

wahhh

mrs kayrul said... [Reply to comment]

lepas nie jadi retis la

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg glemer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...