MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 31, 2013

lontong goreng

lontong goreng?pernah dengar tak?saya pestime dengar pon sebab amrul yang selalu cite..masa kita dok jauh2 dulu dia selalu la kata dia suke bekpes lontong goreng, kita tak dapat agak camane la rupe lontong goreng ni, last week amrul ajak g makan kat kedai peveret dia kat jalan manis, kedai ni 3.

kita tak oder la sebab takut xle masuk hehe so kita try dari pinggan amrul je la.klw tanya  saya mcm mana rasa dia, rasa dia sama je mcm mehun goreng ke, mee goreng ke cuma nye dia pakai nasi impit.kita mmg tak leh la..hehe amrul suke sgt sampai 2 hari dia ajak makan kedai ni.apa2 pon kita suke lontong biasa je la..

/
 ni la dia rupe lontong goreng

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 ribu orang memberikan idea bernas:

amiey lee said... [Reply to comment]

Hantu tul... dhla tgh lapa ko pos bebenda ni..sekeh nak... wahhh kt johor aku suka mee bandung sedapppp

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

aku bukan orang johor...so belum pernah rasa...hehehe

Amyra Chuari said... [Reply to comment]

Mira penah buat sendiri... coz ade nasi impit tp lauk dah abis... so, kesudahan nyer buat nasi impit goreng... same je mcm goreng mee atau nasi goreng....

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ooo..baru tau la...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tak pernah dengar & tak pernah try..cedap ker?

Puteri Satu said... [Reply to comment]

akak tak pernah pulak makan.... sedap ke na...?

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

tak pernah makan. but tgk mcm sedap giler!!!

watyz said... [Reply to comment]

mcm rojak plak aku tgkkan... hehehe

Ya ALya said... [Reply to comment]

lontong biasa sgt sedap...mkn bersama kuah lodeh + kuah kcg....nyummmmm

mama tisya said... [Reply to comment]

1st time dgr

Afne said... [Reply to comment]

nana, ko igt x aku pernah buat entry msk lontong goreng bawak ke opis pastu kwn2 aku kata 1st time mkn? lontong goreng ni biasanya org johor yg biasa mkn. msk dia sama je mcm nasi goreng time buat rencah dia tu lebihkan masin sbb lontong kan dia potong beso2 dlm tu tawar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...