MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 31, 2013

mama- cerita hantu yang sedih

mama ni mengisahkan dua beradik victoria & lily yang kematian mak sebab kena tembak ngan ayah diorang sendiri, masa kelam kabut nak larikan diri dengan culik dua orang anak dia, bapak dia eksiden jatuh gaung sama2 ngan dua anak dia..masa tu victoria umur 5 tahun & lily umur setahun.

lepas berjalan dalam hutan bapak diorang terjumpe satu kabin terbiar & dia terus masuk dalam tu bawa anak2 dia berlindung..sebelum masuk tu victoria dah nampak ada "orang" dalam rumah tu..masa dalam umah tu bapak dia mcm serabut & dia nak bunuh dua orang anak dia..pertama dia suh victoria buka spec, victoria ni dah la rabun klw tak pakai spec mmg dia xnampak jelas & masa tu bapak dia suh vicotria pandang depan & bapak dia dah sedia ngan pistol nak tembak anak sendiri, masa tu la keluar satu makhluk terus terkam bapak dia sampai mati..maka selamat la dua beradik tu dari dibunuh bapak sendiri..

tinggal la dua beradik tu dalam kabin tinggal tu selama 5 tahun sambil dijaga "sesuatu" yang memang duduk dalam kabin tu..selama ni seme sangka diorang dah mati, sampai satu masa ada orang terjumpe kereta bapak diorang & diorang guna anjing kesan dua orang budak tu.bila diorang jumpe je budak tu dalam kabin diorang dah xmcm manusia normal berjalan cara merangkak dengan rambut kusut masai, kurus & terbiar.sedih sgt tgk keadaan diorang masa mula2 jumpe selam 5 tahun diorang bertahan hidup dengan makan buah beri penuh satu rumah tu dengan biji beri.

budak2 tu akhirnya di jaga oleh pakcik diorang..sejak tinggal sama mcm2 la perkara pelik yang terjadi..menda yang menjaga diorang dalam kabin tu ikut sekali duduk dengan diorang kat rumah baru..hantu tu akan cuba bunuh orang yang rapat dengan dua orang budak tu sebab dia jeles.victoria & lily panggil hantu tu mama, sebab hantu tu la yang jaga diorang sejak 5 tahun dulu..

cite ni agak slow tapi saspen berapa kali kita asik terkejut2 seram juga.sape yg nak tgk wayang rasa xtau nk tgk cite apa bole la tgk cite ni,

 

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Eee, takut!!!
Konfem tak tgk =)
Eh, mia.bleh.masuk gk ek?

diana said... [Reply to comment]

macam seram je..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue mmg tak tgk la..muka kental..tp penakut..tuhan je tau

mama tisya said... [Reply to comment]

cite ni kategori 18 tk silap kn tp kt sana bole bw msk bdk ek

Zura Lee said... [Reply to comment]

mcm best je citer nih...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

jln citer mcm sedey jer..

watyz said... [Reply to comment]

aku baca ko tulis pon dh sedih.. amacam??? hahahha

mrs kayrul said... [Reply to comment]

baru baca sinopsis jer dah suspen giler....

Ya ALya said... [Reply to comment]

sedih n seram gak yer cite ni...

ieda immi said... [Reply to comment]

agak seram juga
akak ada tgk preview citer nie di nuffnang premiere .. hurmm memang menarik .. x sabar nak suh adik akak download ! ;)

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

mia nikan mmg berani btol,hahah,aku blm tentu bukak mate tgk citer nih ;p

amiey lee said... [Reply to comment]

Heee citerla wei smpai habis... apa jd kt bebudak tu... Mama tu sapa... hahahah kes mls nk g tgk wayang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...