MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, January 29, 2013

mehuh sup ada tauge argghhh!!

saya udah bilang, saya tak suke mehun sup ada tauge..cam gini la jadi dia..hehe
 sayang je kan..saya tau xbaik membazir, tapi nye bila kita dah asingkan tauge tu sup tu tetap ada bau tauge buat saya tak lalu nak meneruskan perjalanan...sian mehun tu..sorry eh saya mmg xleh terima tekak mehun sup ada tauge..nampak gaya lepas ni kan..saya klw nk oder mehun sup kt kluang ni saya kena pesan awal2 la xmau tauge!
Published with Blogger-droid v2.0.10

12 ribu orang memberikan idea bernas:

nurayunni said... [Reply to comment]

alah pada tauge ke..hihi

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alahai ciannyer..

lia said... [Reply to comment]

Sama feel dgn kawan aku... Puas btekak dgn dia mana ada bau tauge 2 tp bler ko pon ckp gitu.. Btol la 2 he3

pinky said... [Reply to comment]

hehehe...samalh kita....

Ezna said... [Reply to comment]

me pun tak suka taugeh......

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me ok ajer tapi kalau byk sgt tauge jd mcm mee tauge la plak

SyaNa said... [Reply to comment]

kadang tu kan penuh tauge dr mehun
huh

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

mmg x leh makan ke.. alahan sejak peknen..

Ya ALya said... [Reply to comment]

sedap tau tauge ni...

sHaRiNa eLyaNa said... [Reply to comment]

sdpnya hehe

Fieda Rafli said... [Reply to comment]

tauge sedap la nana..hihihi

Fieda Rafli said... [Reply to comment]

tauge sedap la nana..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...