MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, January 26, 2013

moga ada rezeki kami sekeluarga, amin...

berita ni bole di kata berita gembira utk ktorg, berita yang dah lama saya tunggu2...menda yang dah lama saya idam2kan....selama 7 tahun ni saya bersabar berdoa, minta dengan allah moga makbulkan permintaan saya...

kalau betul bagai di kata...ni bole di katakan rezeki bb...yallah...hanya engkau yang maha mengetahui..semoga apa yang direncanakan oleh mu berjalan dengan lancar...tak sabar nak tunggu saat tu yallah...

masa dapat tau berita ni nak menjerit melompat semua ada..akhirnya pengorbanan saya selama ni terbalas...buat masa ni saya tak bole share lagi apa berita gembira ni..insyallah satu ari nanti kalau betul bagai di kata saya akan lapang dada share kan kegimbiraan kami sekeluarga


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

mama_saly said... [Reply to comment]

owh mmg berita benar2 gmbira ni..hehe...
alhamdulillah..amin, sy doakn yg terbaik buat u sfamily..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me tumpang hepi :)

Wan Amira said... [Reply to comment]

apa2 pun happy for u.. :)

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

wahh...excited...smg rezeki milik na satu family ye

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

amrul dpt pindah kl ke..:-P

myaishahhafiz said... [Reply to comment]

selalu baca blog nie.
happy for u :)

aimaniman said... [Reply to comment]

Apa ke yg rahsia sgt tuw.,
Apa2 pun, harap terus gembira dan berbahagia...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Happy utk nana jugak =)

mummy_ayu said... [Reply to comment]

emmm..berita apa la tu yg sampai nak melompata..apa pun, kami tumpang happy & wish yg terbaik untuk Nana & family

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...