MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 24, 2013

mula2 sweet lama2 menyampah

Adoi stress nye haku tgk setia hujung nyawa aritu tgk sebab suke scene dia sweet2 skang sakit ati je rasa nak trajang si ersalina ngan ikram
Si el, dah tau laki ko mcm tu dok layan pakwe lama tu buat apa?
Yang ikram pon dah tau el bini orang nak hegeh2 lagi wat apa?
Stress2 pon tetap tengok hahaha...tp rasa mcm terlalu meleret la konflik el ngan zain ni rasa mest ramai yg dh nyampah kan?ke kita sorang je nyampah ni?
Published with Blogger-droid v2.0.10

13 ribu orang memberikan idea bernas:

NinaAz said... [Reply to comment]

citer dia macam slowww jeaaaa... tp layannnn jugak. ahaks!

ibuayu said... [Reply to comment]

samalah kita akak pun tengok naik stress...suami akak siap suruh sabar...pengarah yg suruh katanya

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

nyampah..nyampah..nyampah..asyik skrip sama je..si laki asyik kutuk marah bini, ngadu kt best pren, best pren bg nasihat ntah apa2..pastu x abeh2 ex boipren bini dtg kcu, yg bini pon layan watpe..adei..stress!!! hahaha

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hehehhe,awal2 lg aku tgk pon dh nyampah,blh? hahaha

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg pn...ikram tu yg sibuk dk dtg lg nape..el pn sama dk lyn lg..tkpyh la angkat cal...mmg geram

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Kita xsaba nk tgok smbungan SEHANGAT ASMARA..hehe

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

aaaaa...nyampahh jugakk! tapi nyampah pon tetap tercongok depan TV!!

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

kita suka tgk EL ngn ikram..depa sweet..tksuka zain sbb tk hensem..hahaha..

lg meluat tgk adeh sape kwn laki dia tu..hantu sgguh

Falsya said... [Reply to comment]

sama laaa..aku duk menyampah je ngan ikrammmmmmmm...mmg bangang rse nak lempang je..mcm hensem2 je gaya..mencik aiiii..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

ari tu ada sekali tertgk..tp tak minat sgt sbb tak minat dgn pelakon2nya hahah

Nafisa81 said... [Reply to comment]

tak tengok..tp sekali tertengok terus tak minat nak tgk...hheehe

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

xterlayan sbb si zain tu ade pangai macam lahanat sikit

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

sy memang menyampah tahap gaban ngan zain...duk fikir sekarang dah episod 20..duk gaduh lagi...
ikutkan ada 26 episod..

bil atime baiknya, time zain eksiden, time datin tu halau el...

pehh director kasi pjg tang bergadohhh buhsan dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...