MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, January 28, 2013

pertama kali mengaku tahun ni

tahun ni baru sekali je goreng ngaku, tu pon seminggu beli simpan dalam peti ais baru goreng kemain malas yarabi haha..ni beli kt giant skilo RM2.89 beli dua kilo je.jenuh la kopek kulit dia..kita mmg suke buang kulit ada orang xbuang kulit nnt klw xbuang kulit dia akan hangit kt tepi2 tu rasa mcm pahit skit tu kita suke buang kulit.

hazabnye nak ngabeskan goreng dua kilo ni haha..baru tersedar eh dulu camane aku sampai bole goreng 10 kotak ngaku ni eh?teriba kagum ngan diri sendiri dulu sampai puluh2 kilo kita dok goreng ngaku, tapi dulu kan buat ngan mak tu tak rasa penat sgt & cepat siap skang sah buat sorang2 baru ko tau azabnye nak menggoreng haha..makan skejap je abes nak goreng kemain bercinta!

dah la skali cukp la malas nak goreng dah..hahaha tauke ngaku dah resign!

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 ribu orang memberikan idea bernas:

Liza said... [Reply to comment]

Tak pernah lagi makan ngaku ni. Nana, jom join contest kat blog Liza.

mama tisya said... [Reply to comment]

blum start bli lg..hehehe

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Dap..dapnya!!!

mrs kayrul said... [Reply to comment]

sedapkan ngaku nie..rasa lemak2...harus nak ngaku goreng juga la

Afne said... [Reply to comment]

nana, mak aku dh siap goreng kepek ngaku pg2 lps subuh td. aku tinggal mkn hahahaa

Ezna said... [Reply to comment]

nak hiris nipis nipis tu me agak malas sket...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...