MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 23, 2013

sorry eh

 hahaha bengong btol..konfiden je ingat arini baru belas2 hari bulan dok buat entry nak autopublish kan...kita tak sedo dok publish date minggu lepas haha..gini la gaya suri rumah kan dah tak tau bape haribulan arini..
padan la pasya komplen bape banyak entry ko kuar selang seminit ni haha..

saya dah revert as draft dah minggu depan la dia kuar balik hahaa..bengong! ok la dah siap entry saya utk seminggu sampai minggu depan.kot2 nanti internet cam haram kan..sini internet kejap ok kejap tak tab tu asik2 nak kena restart sebab line kejap ada kejap x mencik!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Hahaahaha..!!!
Patut la banyak noo entrynye pg td..hehehe
Takpe dimaafkan =)

~aYu~ said... [Reply to comment]

rajin gak la wat entry yer.. ayu takde idea..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

jangan lupa tarikh nak beranak sudah..parah tuuu

Zana Nordin said... [Reply to comment]

adeh...suri rumah yg busy tu..sampai tak perasan calender...keh keh keh

fazilzura said... [Reply to comment]

aritu aku dok umh pun siap hari apa pun x tau dh

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me lately bz+tak de idea adoyai

Falsya said... [Reply to comment]

nasib la dh sedar...pagi2 je aku tgk byk entry ko kuar..smbl tgk smbl ckp "ko nie dh kenapa..simpan utk hari lain la pulak entry2 ko nie..ahahahhahhaa

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alahai ciannyer...

mama tisya said... [Reply to comment]

hha ptt td tgk eh byk plak entry..hehehe tp bila klik tkde..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...