MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, February 22, 2013

bila dah duduk sama..

dulu kan masa duduk jauh tak jumpe 2 minggu xheran pon...skang ni dah dok sama baru xjumpe 2 hari eh lain plak rasanya hahaha..ini semua poyo!!!

eh betol la..dah dekat dua bulan dok sama ngadap muke dia hari2, tido ada teman ari2..tetiba xde 2 ari encik sarjan kena outstation eh tetiba rasa rindu plak kat dia..

tapi kan skang sejak dok sama..sonok tau..biar pon kluang ni xde hiburan mcm kl tu, pekan pon mati kul 9 tapi btol la bak kata kawan kita intan, bile duduk sekali ni kan..seronok sebab kita dapat tengok family kita depan mata.memang la sini tak sama mcm kl..tapi kepuasan tu dapat duduk sama tak leh di gambarkan hehe..

encik sarjan outstation kat tasik banding, perak aih cepat la balik...
eh lawa plak tasik banding ni kan

Published with Blogger-droid v2.0.10

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Sama la kite.. Hehe
Papazakwan balik lmbt pun terasa gak hahaha!

Falsya said... [Reply to comment]

Aku baru laki xde satu mlm dh sedih2..ini semua poyoooooooo..

amiey lee said... [Reply to comment]

hahahahaha aku pun gitu..dhla bulan dpan seminggu dia outstation terengganu..dia ajak ikut aku takde cuti..huaaaaa

diana said... [Reply to comment]

hari2 jumpa bila sehari tak jumpa rindu la..

juelee said... [Reply to comment]

mmg betol pun... dulu masa selalu kene outstation rasa rindu je... ni dah lama tak outstation.. next month kene outstation pulop.... huhuh rindu rinduan la

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg seronok bila dah duduk skali kan...

lia said... [Reply to comment]

boleh x nak kata 'gedixxxxx' ha3...

tp kan, sbb da biasa dia ada, biler xde, mmg la rasa semacam kan kan kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...